Gençliğimde sıkça geçtiğim O sokağa düştü geçen yolum, Kalınlaşmıştı gövdesi incirin Boyu eskisi kadar değil Kaç fırtına atlattı kim bilir?!
Kapanmış su arıkları Kaybolmuştu bahçeler, Birdenbire irkildim; Ağaçların yerine evler dikilmiş Yandaki bahçenin sahibi O güzel teyze gözüme ilişti, Gecekondudan üst katlara çekilmiş Hâlâ güzeldi, ağarmıştı saçları...
Hey gidi dünya; incir ağaçları Mevsimler aynı, yaz yine aynı yaz Tadı aynı olsa da dalında incirin Saç sakal beyaz, gövdeler kalın Anılar kaybolmayın, öylece kalın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNCİR AĞACI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNCİR AĞACI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hey gidi dünya; incir ağaçları Mevsimler aynı, yaz yine aynı yaz Tadı aynı olsa da dalında incirin Saç sakal beyaz, gövdeler kalın Anılar kaybolmayın, öylece kalın!
Hey gidi dünya; incir ağaçları Mevsimler aynı, yaz yine aynı yaz Tadı aynı olsa da dalında incirin Saç sakal beyaz, gövdeler kalın Anılar kaybolmayın, öylece kalın!
Harika güzeldi tebriklerimle üstadım Gününüz aydın neşeniz bol olsun saygılarımla..
O GÜZELLİKLERİN BİR KISMINI BOZANLARDANIM MESLEĞİM İCABI, AMA DOĞAYI BAKİR HALİYLE O KADAR SEVİYORUM Kİ... TEMANIZ BİLE YÜREĞİMİ HAREKETLENDİRDİ ÜSTADIM. ANILAR BENİM DE GÖZÜMDE CANLANDILAR DOĞRUSU.KUTLUYORUM GÜZEL GÖNLÜNÜZÜ...SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
Hey gidi dünya; incir ağaçları Mevsimler aynı, yaz yine aynı yaz Tadı aynı olsa da dalında incirin Saç sakal beyaz, gövdeler kalın Anılar kaybolmayın, öylece kalın!
sevmiyorum kocaman apartmanları gecekondu evlerin yeşil bahçeleri ne kadarda masum güzeldi
bakmak bile istemiyorum kalabalık görüntülere eskisi kuş sesleri eskisi ağaç görüntüleri hayal ederim kendimce