(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sürüngen gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sürüngen gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kendimize olan güvenimizi kaybettiğimizde güven yerlerde sürünür o an birisi üstümüze bassa yok olup gideriz tıpkı bir sürüngen gibi çok güzel bir anlam çokmış sürünmekten tebrikler esma hn
kendimize olan güvenimizi kaybettiğimizde güven yerlerde sürünür o an birisi üstümüze bassa yok olup gideriz tıpkı bir sürüngen gibi ESMA KAHRAMAN (Esma KAHRAMAN)
Güzel sözlerdi şairemizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
amatörse site yazarım tabi.ama herkes çok iyi şair gibi geldi bana...sanki çokşeyleri aşmış gibi bir havaları var abzılarının.doğrusu çekindim yazmaya.
sürüngen deyince aklıma askerlik geldi istemeden alçak sürnme derlerdi orda sürünemeyenlere komutan postalıyla basardı hemen ama yok olmazdık hiç birimiz:)
Yok öyle değil... Öyle geçiştirilecek bir yazar yok karşımızda... Dikkat edin.. Aman DİKKAT ! YAzdıklarıyla aklımızı hareketlendiren... Düşüncelerimize nüfus ederek bizi değiştiren .. Nükteleriyle gülerken sırtımıza hançer saplayan... Bambaşka bir UZAYLI" yazar ile karşı karşıyayız.. Sırtımıza sapladığı hançer sayesinde yaptığımız bazı alışkanlıkları değiştirerek daha sosyalleşiyoruz.. Daha insanileşiyoruz.. Aman DİKKAT ! Dolmuş şoförlerine kadar herkese laf yetiştiren ... Bizi uyaran ses tonu ve nüktesiyle İstanbula uyumlu hale gelmemize sebep olacak bir "TEHLİKE "ilen karşı karşıyayız.. Şimdi de "birey" olmanın yollarına düşürüyor zekasını.. Bizi de.. ALlah mahafazaaaaa... Bende söylemesi..
kendimize olan güvenimizi kaybettiğimizde güven yerlerde sürünür o an biri üstümüze bassa yok olup gideriz tıpkı bir sürüngen gibi Allah etmeye
----------------- Güven insanın kendisinde olmalıdır.Yaşamsal süreçte her şey yaşanır.Güzel bir anlatım okudum. Sevgim sevgin olsun can dost,sevgi ve saygılarımla...