(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Halbuki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Halbuki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her ayrılık şiirinin vazgeçilmez repliği ’’hoşçakal’ sanane nasıl istersem öyle kalırım --------------- Zor zor o deyiş hiçte içten söylendiği gibi bana gelmedi.Zira unutmayanlar unutanları asla unutmazlar.Elbette özgürsün,bildiğin gibi hareket edersin ama.Hangi sevda öyle kolay yok edilir.O sevda için neler yazılmadı ki,hala yazılmaktadır.Tıp kı yazdıklarınız gibi...
Sevgim sevgin olsun can şaire,sevgilerimle... halbuki
Ortada biri terk eden varsa o zaman o yalancı birisiymiş.O sevdalı değilde hainin birimiş.On da ne sevda yüreği ne de insanlık varmış,hilekarın birimiş.Eğer gerçek sevdayı yüreğinde taşımış olsaydı zaten ortada kalanı terk etmezdi.Birbirlerini sevenlerin arasında ne yazik ki her zaman zorluklar olmuştur.İşte gerçek aşkın kanunu ne yazik ki öyledir.Sevgilerimle...
Vallahı ne yazik ki unutulmuyor.O sevda her zaman yüreklerde bir iz bırakır.Bu gerçek.Arada yıllar geçsede o unutulmuyor.Öyle olmasaydı Aslı ile Kerem,Mecnun ile Leyla aşkları yaşanmazdı.Ben gerçek aşk ve sevda için söyledim... Sevgim sevgin olsun can dost,sevgilerimle...
her ayrılıkşiirinin vazgeçilmez repliği ’’hoşçakal’
sanane, nasıl istersem öyle kalırım. halbuki
banana banana,
tabii, nasıl istisen öyle kal
not:banana meyve oluyormuş
buespriye benzedimi şimdide bunu esme bacıya yazdın sen