(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Korkuyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Korkuyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak. O benim milletimin yıldızıdır parlayacak! O benimdir, o benim milletimindir ancak!
elden ele gitsin kele demiş atalarımız... erolabi saç ektirecek diye duydum.. temizlik işlerini de "saray halı yıkama " yapacak.. saç kirlenince yani.. arkasından konuşursak iyi olur.. konuşunnn kızzz .. çok iyii oluyoıoo
Sadece başında kıl sayısı eldeki parmakların 23 tane fazlası diyer "kel" demek doğru değil... Hortlayacaktı da çıkamadı diye duydum.. Aslan olarak dönemez dediler.. Timsah hiç olmaz dediler.. Anca olsa "pire" izni var. O da "Pire ne iş yapar" deyip duruyo.. Ya haklı pire ne iş yapar Tan... Yani bi pire iş kurumuna başvursa ne der.. Aha gel düşün..
öldüde hortladıysa, kedi değil aslan olarak dönerse, tilki değil timsah olarak gelirse, bana eyvah ki eyvah,
kel diye esma dedi ben değil:p
diyerek bir kaz ayağı taktiği ile (bkz eski türklerde savaş stratejisi) erolabi ile bir oluruz, suçlu benim, esma hanımın yalancısıyım, bende dedim kel değil, ama dinlemedi beni, :(((
tan bi kerem erolabi kel değil ... sadece saç biten kısımlarda başka bir canlı kolonisi var ve o canlı saç olan yerde yaşayamıyo.. bi de bunun tıbbi açıklaması var da... burada anlatılmaz.. bi ara erolabi sana anlatır .. yaşıyosa.. öldü diye bi duyum aldım.. ya da öldü de öbür taraftan "len get buraları da karıştıracan i..toğlusu..git dünyanın içine şeysi." deyip geri postalamışlar. bi müddet daha dünyada olucakmış.. soraa boyut değiştirecek.. dünyaya "ya kedi olarak ya da tilki " olarak gelicek dediler.. ben de başkasının yalancısıyım.. ya sahi ya ben neden başkasının yalancısıyım..bundan sonra kendime çalışacam.. selam ve sevgi ile
grup vitamin vardı hatırlar mısın, nedense onların bir şarkısı geldi aklıma, hay Allah neden geldi bu şarkı şimdi durup dururken aklıma ki; şöyleydi sanırım,
ismail sıra sıra siniler hasta olan iniler ismail kel kafandan sen suçlusun ismail miyav dedi minik fare kükredi ismail iki gözüm iki iki musluk oynatmama az kaldı, ismail nerde la fa la sol ismail
ismail çılgın çocuk iso ismail önemli şahsiyetim benim ismail, felsefe yapma ismail, tut ki mucizeyim ne desem rahat değil ismail, tutti frutti seyrediyorum göremiyorum, biraz eğil ismail beni anlamadın ya ben ona yanıyorum ismail mutfakta biri mi var?
hisseder insan aslında kötüyü de iyiyi de... okumasa,yazmasa da.. kokusu gelir yüreğine dayanır... kara yüzlü haberlerin sesleri gelir uzaktan... yanına gelir oturur.. ağlasan.. nafile. Ya ! Boşşşş verrrr...Gitsin ! Nasıl geçerse zaman o hal ile anımsanır. Yaşasın Hayat ! Ve hatta Ölüm ! Kelebekler bile iki günlük o uzuuuun ömre neler sığdırıyor be arkadeş.. Hade "la.la la la laaaa loooooooo...Hobaaaaaa" Kal sağlıcakla... Ve "iyi bayramlar en Cumasından"
tabiiy kiii bize farz değil de..bizim imam efendi illam hanımlar da...gelsin diye ısrar edince dayanamadım.. işte naapıyım.. az önce de cumaya gittim.. ay ne samimi,alakalı cemaat nerdeysem hutbeye çıkıcaktım.. :)))))
hoşbulduk... sen zaten "hoş gelmiştin" ya bi de bayram namazında "iki salla bi bağla" var ya.. adamlar iki sallamadan hoca "Allahu Ekber deyince "zort " diye secdeye gitti, sonra da namaz bitince sanki sormuşum gibi tanımadığım adam " valla senede iki defa işte aaslında biliyom da.." demez mi.. Ay ben bi şaşurduuuumm. Kadın başuma gelmüşüm erkek camaatın arasına ..
Çıktı mı indi mi? bişe oldu ama ..bana demiyolar.. Sadece "hastaya cigara vermen " diyo bi Boşnak hastabakıcı... Biri de çaar hemşireyi bi "diazem çaksın otursun zilli" diyo.. Ay ne güzel yüzleri varrr.. Bi de burası bayram yeri galba kıızz.
Aha şimdi alıyorum bağlarda dolanacam fincanımlaaa... Getiririm sonra fal için,fincanı yıkayacam.O değil de nescafeyle neden fal bakılmaz ki ya :S Eline sağlık..
hatta her şey daha kötüye gidiyor.