(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YATAMADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YATAMADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüzümü güldürmediler Acımı böldürmediler Ne güldürdüı ne öldürdüler Huzurluca yatamadım
Adnan bey. Güzel ve etkileyici bir şiir. Haddim olmayarak 3. mısra "Yaşatıp, öldürmediler" şeklinde olsa daha güzel olurdu gibi geliyor bana. Tabiki takdir sizin. Selamlar, saygılar.
kutlarım güzel şiirdi... bende Alaca göletinde attım oltayı nasıl olduysa oldu geldi kanca paş parmağıma takıldı... hastanede aldılar olatayı acısından gör ne haldeydim dostum... selamlar...
ADNAN BEY ÜSTADIM; YATIRMAZLAR, YATIRMAZLAR. KİMİ ÇEKEMEMEZLİKTEN KİMİ DÜŞMANLIKTAN, KİMİ DE MUZİPLİKTEN, KİMİ DE ARAYA TÜRLÜ TÜRLÜ FESAT SOKMAKTAN. BİR İNSAN İYİ NİYETLİ OLURSA İÇİNDE KÖTÜLÜKTEN ZERRE OLMAZSA YATIRMAZLAR ÜSTADI, YATIRMAZLAR. ALLAH SAĞLIK VERSİN. KİM BİLİR BİR HAYIRLI NASİP ÇIKAR DA İLANI AŞKINIZA HUZUR İÇİNDE YATARSINIZ BUNDAN SONRAKİ ÖMRÜNÜZDE. SAYGILARIMLA...
Merhabalar:))gülüyoruz ama aslında ne kadar doğru sözler...Sizin şiirlerde konuları ince dokunmalarla ele alışınızı çok beğeniyorum üstad.Gerçekçi ve bir okadar da neşeli şiirlere teşekkürler...Keşke hayatı yaşarken de böyle yaşıyabilsek.Yüreğiniz,kaleminiz var olsun saygı ile efendim....
Tek başıma hayattayım Deprem üstü faydayım Sanki yalınız aydayım Huzurluca yatamadım
VALLA FOTOĞRAF TERSİNİ SÖYLÜYOR GAYET NEŞELİ, HUZURLU, HAYAT DOLU GÖRÜNÜYORSUNUZ,YOKSA POLYANNACILIK MI OYNUYORSUNUZ :))) EVET DEĞERLİ DOST YÜREK NİCE YÜREKLER DİZELERİNİZDEN PAY ALIR HAYAT BU HERKESE EŞİT DAVRANMIYOR :(( TEBRİK EDİYORUM DUYGULARINIZA SAĞLIK.SAYGIMLA.
Acımı böldürmediler
Ne güldürdüı ne öldürdüler
Huzurluca yatamadım
Adnan bey. Güzel ve etkileyici bir şiir. Haddim olmayarak 3. mısra "Yaşatıp, öldürmediler" şeklinde olsa daha güzel olurdu gibi geliyor bana. Tabiki takdir sizin. Selamlar, saygılar.