(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYLÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYLÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eylülün solugunu duydugum dizeler sen yazinca daha bir mahzun olmus .. kirmizi ciglik dedin ya o agaclardaki yanginida görmelisin insana bahsedilen en büyük anlam tablosudur eylül görmek ,duymak ve can Zerrem gibi yazabilmek icin..
(siire gec kalmis olamam dimi eylül hala tüm ihtisamiyla sürüyor)
ahhh sayfama bir YILDIZ düsmüs ... hem de güpegündüz ... aslinda yildizlar hep yanar .. gecelerde de gündüzde de onlar yanmak icin vardirlar ... lakin, sadece gece görünürler..
ya zerreler.. hic görünmez .. onlar gariptir .
eylül gecmedi daha evettt .. gec kalmis sayilmazsin ...
ama benim sikayetim var bu eylülle konusacagim . niye o agaclari yangina veriyor . niye o yapraklar sularla dans ediyor derelerde ... hem niye bana hazan sarkilari dinletiyor .... sonra deniz deli deli dalgalaniyor.... ve hüzün vuruyor kiyilarima.... iste sana az bi anlattim... belki o masalimdaki dagi bekleyen melek duymustur .. söyler eylüle ............. :-)))
''Ah bir bilsen sana dair kaç dize erittim gönül potamda, tam da tavında.. yol bilmez, iz bulamaz bedenimin kıvrımlarında gizlendi her zerren. Zamana yenik sözler göz kırpıyor şimdi bana. Hoşça kalmanın kıvamına doyamadan, kalın hoşçaların altında ezilmek ne zor şey, uğultuları kulağımda. Bir an, bir saat, bir gün, bir ay ve bir yıl ne çok zaman ve çok benzer... Gönlümün hüzmelerinden neler de dökülüyor, ya, söyleyemediklerim? Ah bir bilsen..''
Değerli Şair___ Kaleminizden eylül çığlıkları güzü öldüren zamanın kapanmayan yaralarından arta kalan ne varsa ne kadar güzeldi her dizesi sonsuz teşekkür ederim saygımla selamlar...
Kısa, özlü, anlam yüklü, vurgulu duygularıyla ve akıcı anlatımıyla bizlere sunduğunuz bu güzel çalışmanız ve paylaşımınız için yürekten tebrik, teşekkür ve selam ederim, değerli kardeşim. Saygıyla...
ah be Serhat ... eylül duyar mi dersin bu siirleri .. ama su sairler yok mu diyordur ... ne alip veremedikleri var ki benimle " hahaaaaaaaaaaaaa
seni seviyorum..................
bir eylül güncesi ;
bulutlarin üzerinde bir melekle ucuyordum.... baska alemlere daliyorduk....bir vadide selaleler deli deli dökülüyordu.... hicliginde kayboluyorduk akan nehrin.....
sairlere mahsus iste böyle yasamak... bazen ucurumlari iceriz...bazen deliririz daglarin icinde... rüzgar senfonidir zirvede ... ve o cilgin dansimiz ...yildizlar yagarken üzerimze...dolunay sahittir askimiza...."
Yüreğine
Emeğine
Sağlık
Selam Saygı Sevgi Sabır Ve Dua İle...