Seni Seviyorum.... Nasil Anlatilir ki bu duygu...? Hangi söz icine isler insanin senin kadar...? Yetermi Saniyorsun Siirler sarkilar yetermi bakislar gülüsler...? Ne yapsam olmuyor cikaramiyorum seni icimden atamiyorum... Yoklugun Bir hancer... Dayandi can damarima... Ya ölüm ya ölüm... Olmuyor sensiz yasanilmiyor... nefes alamiyorum olmuyor... Seviyorum Seni.. Ölürcesine.. Delicesine... Mümkün degil... Kafi degiL lugatim... Yeterli degil Bildiklerim... Bir Söz oLsam seni anlatan... Belki... Belki Ozaman Seni Anlatirdim... Al su kalbimi.. al yüregimi.. al eline gör bak ne halde... Sensiz duruyor dünyam... Kainat sessizlesiyor sen sustugunda.. Nasil bir aci bu... nasil bir yanlizlik... Böyle bitkin böyle yorgun böyle yenilmis böyle yanliz böyle terkedilmis hissedermi insan... Sensizlikle KaLmak nedir bir bilsen... Bak Yine Bir Gece... Yine Aklimda fikrimde zikrimde zihnimde kalbimde Yüregimde... Sen Sadece Sen Varsin.. Uyku girermi bu gözlere... Sensizlik korkusu Tüm benligimi Sarmisken bir an olsun bir tebessüm düsermi gözlerimden yüzüme... Kalbim... Kalbim dayanirmi bu korkuya... bu aciya dayanirmi kalbim.. Yok Hayir... oLmuyor... Yetmiyor... Bunlar anlatmiyor... Sana olan özlemimi... Sensizligin yarattigi aciyi..... Korkumu.. Ya birgün sensiz nefes alirsam... Ya tek bir kez sensiz gülersem... Tutamiyorum gözyaslarimi.. Icim aciyor icim... Yakma Beni böyle yapma bana bunu... Sensizlikle Sinama bu Cahil yüregimi.. As Kes Vur Kir Dök... Ama Cezasi Mühebbet Sensizlik olmasin bu suclu Benligimin... Sabah Olsun Artik... Günes Dogsun... Gün Aysin... Sensiz bir Gece yerini Senli Bir güne biraksin... Dayanamiyorum bu aciya... Dayanamiyorum sensizligin izdirabina.. Sabah Olsun Artik.... Dolayayim koLlarimi boynuna... Sen be Bitanem Sen... Sadece Sensin Beni Su Hayata Baglayan.. Gel.. Gel Birakma Elimi... Birakma Ölene Dek... Birakma ki Carpmaya devam etsin bu kalp... Birakma... Sensin Bu Bedenin Aldigi Nefes... Beni Nefessiz Birakma...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Söz oLsam Seni AnLatan... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Söz oLsam Seni AnLatan... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sensiz Gecen Her Günde UmutLarim Biraz Daha AzaLiyor GüLüsLerim Daha YabanciLasiyor... GözLerim NemLi BakisLara AListi Artik... Bir Sarkiya KapiLip SüzüLen GözyasLarida Nadir DegiL Ki... Sensiz Gecen GeceLerde GözLerim Uykuya Dargin Ne Saatler gecmek biliyor Ne günes Doguyor ÖyLece BekLiyorum Neyi BekLedigimi BiLmeden AnLa iste Günes Dogmuyor Sen GeLmeden Birtek SeninLe GüLüyor Sanki Yüzüm Birtek SeninLe Seviniyorum NeseLeniyorum MutLu OLuyorum.. Birtek SeninLe HayaL KurabiLiyorum Ben... BiLiyormusun Sadece SeninLe HayaLLerin GercekLesebiLecegine InanabiLiyorum...? Nedense AciLar GeceLeri Hep Bir Kar Topu Gibi Büyüyerek GeLiyor Üzerime... GündüzLeri BastirabiLdigim AciLar Icime Akitttim YasLar Ve YutkunabiLdigim Dügüm Bogazimda... Sanki Isyan Ediyor Bedenimin Her Bir Parcasi, HücreLerim Direniyor BenLigime... GeceLeri CekiLmez OLuyor Hepsi Birer Birer... Simdi UmutLa BekLiyorum Yeni dogacak Sabahi... Günesi DegiL Seni BekLiyorum... GeL Bir GüLüsünLe Yine AydinLat Dünyami... Elimde Yine Bir KaLem Satir AraLarinda Ariyorum Seni... -------------- Bende seviyorum ey sevgili Kederlenme işte Ağlayan gözümde yaş yüreğimdeki kedersin Parlayan güneşin parıltısında sen varsın ey sevgilim Gelirim tüm hızımla gelirim,meraklanma sakın Bana olan sevdanındandır yazdıklarım Uzakta olsam bile, gecelerinle seninleyim ya!!!!! O bedenini okşamasını düşünürken,içim sızlıyor içim... Gam ve kederin son bulsun ey sevdalım İşte sana yazdıklarım ey sevgili...
Güzel bir şiir okudum... Sevgim sevgin olsun can şairem,sevgilerimle...
Sensizlikle KaLmak nedir bir bilsen... Bak Yine Bir Gece... Yine Aklimda fikrimde zikrimde zihnimde kalbimde Yüregimde... Sen Sadece Sen Varsin.. Uyku girermi bu gözlere... Sensizlik korkusu Tüm benligimi Sarmisken bir an olsun bir tebessüm düsermi gözlerimden yüzüme... ..
Hoscakalin