(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜĞÜNE KIYAFET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜĞÜNE KIYAFET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yoruldun mu Cemal baba? Giyemedim güzel aba, Çeşit boldu hepsi kaba, Kıyafetim ben seçerim, Yüreğine sağlık Cemal baba diyesim geldi Cemalettin hocam.Nefisti.Kutladım selam ile
Yoruldun mu Cemal baba? Giyemedim güzel aba, Çeşit boldu hepsi kaba, Kıyafetim ben seçerim,
Evrensel yaşamımıza herşey yenik düştübe Cemalettin hoca..Çok şey değişti değişmeyen inançlarımız dışında.. Ne güzel dile getirmişsin kutlar saygılar sunarım..
ÜSTADIM; DİZELERİNİZ BİAZ ALAYCI BİR DİLLE YAZILMIŞ VE TABİİ Kİ KİMSE KİMSENİN SEÇECEĞİ KIYAFETİNE KARIŞMAMASI LAZIM DA AMA BAZEN HANIMLAR KARIŞIRLAR. KARIŞTIKLARI DA İYİ OLUR KİŞİNİN BAZI ANLARDAKİ KARARSIZLIĞINI ORTADAN KALDIRIR. BİLMEM HAKSIZ MIYIM. SAYGILARIMLA...
merhaba arkadaşım bu güzel şiirin bana bir ata sözünü hatırlattı ne elbiler gördüm içinde adam yoktu ne adamlar gördüm üzerinde elbise yoktu der buda bir gerçek herne kadar nasrettin hoca ye kürküm ye desede güzel yüreğin var olsun beyenerek okudum herşey insanın kendi özünde yüreğinde saklı değilmidir
Bizler kendimize yakışanı giyer, takar takıştırırız. Dışarıdan tavsiye, telkin ve yönlendirmeler bizi ahlak, adab, gelenek ve göreneklerimizin dışına çıkaramaz. Nerede, ne giyileceğini, nasıl ve ne şekilde davranılması gerektiğini herkesten daha iyi biliriz elbet! Yürekter tebrik ve teşekkürlerimi sunarım değerli şiiriniz ve anlamlı paylaşımınız için, dostum.
''Kıyafet iyi bir tavsiye mektubudur,, dense de, insanın iç güzeliği önemlidir bence... Boş verin dış güzelliğne... Taşımasını bilene her şey yakışır... Efendim, beğeniyle okudum...
cemal kardeşim tam bir zamane şiiri Kız göçürdüm çeyiz dizdim hiç zorlanmadım giysi gezdiğim kadar
Oğul evlendirdim ev dizdim altın aldım yine zorlanmadım giysi aradığım kadar İnsan her şey alıyor çaput giyside zorlanıyor analarmız ninelermiz üç beş metre basmaya uçarcasına sevinirlerdi Şimdiyse gençlerimiz modayı yakalamaktan yorgun düşmüşler yüreğine sağlık gerçek dizeler Daim ol
Uydum ellerin sözüne, Bakmadım kendi özüme, Kötü hoş oldu gözüme, Kıyafetim ben seçerim,
Evet kıyafeti kendimiz seçiyoruz ama "ellerin sözüne " uyyoruz çoğu zaman Halbu ki, başkaları nasıl bulur diye değil kendimiz için seçmeli ve en önemlisi de Markası için değil yakışanını seçmeli değil mi insan.
Çok kıymetli değerşi dost sayfama uğramana ve şiare yorum bırakmana teşekkür ederim selam ve sevgilerimi sunaraım... Yakubum bu bir şiir başkasından gözlemmleyip şiire yansıttım... benimle alakası yok... yazınca öyle görünüm oldu... olsun... dostlarıma ve okurlarıma daim selam ve sevgiler...
Oyle boyle diyoruz ama giydigin urba da yakisacak arkadas culda olsa ustune yakismayani giyemyeceksin iste . Bence hem temiz olsun , hem guzel dursun ustunde , hemde butcene uygun olsun :) Yureginize saglik , selam , saygimla.
Yoruldun mu Cemal baba? Giyemedim güzel aba, Çeşit boldu hepsi kaba, Kıyafetim ben seçerim,
BİZİM TOPLUM DÜĞÜNEDE TEMİZ GİYER GİDER.CENAZEYEDE TEMİZ GİYER.ÇÜNKÜ BİZ ÖNCE KENDİMİZE VE SONRA TOPLUMA SAYGILIYIZ.YENİ OLMASI PEK ÖNEMLİ DEĞİL YETERKİ KENDİMİZE YAKIŞANI TEMİZ YIRTIK OLMAYANI ÜTÜLÜ OLANI GİYİP O ELBİSEYİ TAŞIYA BİLMELİYİZ.TÜRKÜ TADINDA GÜZEL ŞİİRDİ.TEBRİKLER.SAYGILAR...
valla kanayan yaramıza parmak basmışınız,özelliklede biz bayanların...bi yere gidilcek olsun gardolaptada kıyafet tıka basa olsun,sorun bi var mı?yok:) heleki düğünse gidilcek yer...
Önemli olan kıyafetin yeniliği değil temizliği ama yine de özel günlerde farklı olmak istiyor insan.Dost başa düşman ayağa bakar derler sonuçta. Başa bakan gözler elbiseye de takılır elbet.Canlı renklere bürünmek,hoş görünmek hepimizin ortak arzusudur... Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum Cemalettin bey...
Giyemedim güzel aba,
Çeşit boldu hepsi kaba,
Kıyafetim ben seçerim,
Yüreğine sağlık Cemal baba diyesim geldi Cemalettin hocam.Nefisti.Kutladım selam ile