(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDİYOR RAMAZAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDİYOR RAMAZAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın Cemalettin Gürpınar.Size imreniyorum.Güzel ve anlamlı şiir yazıyorsunuz. Şiir yazmak kolay değir. Önce ilham gelmesi gerekir. Bende sizin gibi yeni şiir yazmak istiyorum ama ilham gelmeden yazamıyorum.Ramazan bayramınız mübarek olsun
şeker 29 ne de güzel benzetmiş,, harika idi, dilerim ki her yaptıgımız ibadetimizi rabbim katında kabul eder, gerçekten üzülüyorum bttigine, bu güzel huşu hali daim olsa ,,dilerim ki olur,
Çok güzel siir Canim hocam. Allah o güzel yüreğinizden razı olsun. Allah kalemizi ve güzel kelamınızı daim etsin. Tutmaya doyamadık ey güzel orucu, Inşallah Mevlâm kabul görür üstümüzde ki bu borcu. Güzelliklerle dolu kıymetli hocama selam ve saygılarımı bırakıyor, ellerinden öpüyorum. Saygılarımla
Akşamları iftar yaptık, Puta değil Hakk’a taptık, Kucak kucak sevap kaptık, Gidiyor Şehr-i Ramazan.
Muhabbeti kalacak mı? Zalim nefis ölecek mi? Bizden razı olacak mı? Gidiyor Şehr-i Ramazan.
Coştu Cemal yanar ağlar, Âşıklar yüreğin dağlar, Devam etti böyle çağlar, Gidiyor Şehr-i Ramazan.
Evet bir kuş gibi istesekte tutamayız kanatlandı gidiyor.İnşallah seneye yeni ramazana kavuşuruzda bu heyecanı,bu sevinci ve coşkuyu millet olarak yine yaşarız iyi bayramlar dilerim........
mevlam istifade edenlerden eylemiştir inşallah...............sormuşlar hocaya hocam ramazan bizden menmunmudur...hocam cevap vermiş menmun olmasa her yıl 10 gün erken gelirmi.........
Değerli dost inşaalah istifade edenlereden omuşuzdur... Evet sevgisndendir belkide on gün önce gelmesi... Hoca harika cevap vermiş..... Şiire yorumanu çok teşekkürler ederim hayırlı iftarlar... selamlar, sevgiler, saygılar...
Şeytan sinirden gerildi,
Amel defteri örüldü,
Gidiyor Şehr-i Ramazan.
***************
Şükürler olsun, dini vecibelerimizi yerine getirdik...
Seneye inşaallah sağlık ve afiyetle yine bekleriz...
Efendim, çok takdirlerimle kutluyorum yüreğinizi...