Al beni ........Götür dilediğin yerlere .........Yeter ki oralarda ..........Gök mavi .....................Sevgiler gerçek ......................Toprak bereketli olsun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ç A Ğ R I şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ç A Ğ R I şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Al beni ........Götür dilediğin yerlere .........Yeter ki oralarda ..........Gök mavi .....................Sevgiler gerçek ......................Toprak bereketli olsun
kırkikindi yağmurlarından sonra,son damlanın düştüğü yerden gökkuşağı çıkarmış üstadım. Oraya kadar gidilebilinirse ondan sonrası için sonsuz huzur diyorum.
Bunu bilmiyordum ,Bilseydim eğer son damlanın düştüğü yerde,gökkuşağının oluşacağını,işte o zaman şiirim çok güzel olurdu. sayenizde tabii. Hazreti Ali," bana bir kelime öğretenin,bin yıl kölesi olurum.." demiş.Teşekkür ederim, yeri geldiğinde ben de hep sizi anımsıyacağım. Huzurlu geceler efendim.
Sevgili dostum,güzel temennilerin için çok sağol .Öyle bir dünyanın olmadığını ikimiz de biliyoruz,olamıyacağını da..özgürlük ,eşitlik, ileri demokrasi,adalet ve de hakça paylaşım,say sayabildiğince. Rahmetli annemin ,çocukluğumda anlattığı masallar bile bunlardan daha gerçiydi. cümlesi,zoka'yı ı yutturmak için,oltarında birer yemlik.Sevgiyle kucaklaşan ,o mutluluklar ülkesi ,bizim içimizde. Sevgiyle esen kal değerli dostum. dostum.
Öylesine gebe ki,kötü günlere ülkemiz.Dizeleriniz deyivermi,ş herşeyi özce.Sevgilerin gerçek,göklerin mavi,tertemiz ve toprakların bereketli olduğu dünyalar,özgürlük barışın buram buram hissedildiği,aydınlarımızın,Ordu mensuplarımızın suçsuz tutuklanmadığı, yoksullarımızın da güldüğü... bir dünyayı özler olduk çççooookkk... Bu duyguları taşıyordum, 4 mayıs günü ben de. Ada başlıklı dizeleri yazıvermiştim.Dizelerinize kardeş olsunlar diye bırakıyorum izninizle. Saygılarımla,Değerli İNSAN !
ADA
Başımı alıp ta nerelere gitsem ?
Dolmayacak bu çilem dolmayacak mı ?
Açılsam , mavi enginlere açılsam,
Güneşli bir Adada olsam , baharlı...
.............Okyanus ortasında temiz bir Ada,
.............Doldursa orada huzurla içimi,
.............Leylaklar , şebnemler kokulu bir hava
Çağrıma , kucak açmış " ADA' nız.Sarmaş-dolaş ,bir sevgi yumağı olmuşlar sanki.Kırkikindi yağmurları gibi bereketli ,ikisi de yağmur sonrası toprak kokuşlu... ikisi de dağyeli gibi özgür... Yorumunuz için teşekkürler.O harika şiirimize ayrıca döneceğim. selam sevgi ve de saygılar şimdilik esen kalınız.
VAR MI ÖYLE BİR YER ŞAİR HEP BİRLİKTE GİTSEK VE KIRK İKİNDİ YAĞMURLARINDA HEP BERABER ISLANSAK İNSANIN ELİNİN DEĞMEDİĞİ GÜNAHIN GİRMEDİĞİ BİR ADA BİR SIĞINAK VAR MI ŞAİR DE HELE.... SAYGILAR GÜZELİ DÜŞÜNEN YÜREĞİNE...
Güldürdünüz beni.Siz çok yaşayın,sağlıklı..umutlu ve de mutlu emi. Ne demiş Rahmetli Velinin oğlu ,Orhan veli :
Ümit Memet'in ekmeği / Ye memet ye..." Yorumunuz öz,içten , esprili ve de sımsıcaktı.. nasıl teşekkür etsem ki.O eski asker ağzımla "sağolasın "desem bilmem yeter mi. Sevgiyle sağlıcakla hoşça kalınız ,saygılar şair dost.
........Götür dilediğin yerlere
.........Yeter ki oralarda
..........Gök mavi
.....................Sevgiler gerçek
......................Toprak bereketli olsun
Yağın
Üstüme kırkikindi yağmurları
................................yağın
Islatın
.......Beni...
Dizelerde bir destan gizli...tebrik ederim değerli dost...çok anlamlıydı...selamlar esenlikler dilerim gönülden....