(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANIMSAMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANIMSAMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzun söze ne hacet,bir kaç sözcüklü tümcenizle ne de güzel yorumlamışisınız bu kısacık şiirimi.Bazen ,susmak bile çok şey söyler,tabii anlıyanına.İlgileriniz için de ayrıca teşekkür ederim. Kurban Bayramınızı,yürekten kutlarım.Daha nicelerine sağlıkla mutlulukla efendim.Esen kalınız ,saygılar.
Değerli dost, Zaten şiir az şeyle çok düşünceleri anlata bilmektir.O zamanlar kapı tokmakları vardı,şimdi çeşit çeşit kuş sesleri uyarıyor.Yinede insan kapı çalındığında sanki o bizi bırakıp giden .Sanki gitmemek ellerindeymiş gibi.Onların geldiğini sanırız .Gelemeyeceklerini bildiğimiz halde.Tebrik ederim saygılarımla.
Çokmu gizemliydi o zamanlar,yoksa bizemi şimdi öyle geliyor,bilemiyorum.Arnavut kaldırım'lı daracık sokaklarda ,yalınayak çember çevirdiğimizi ,nereden bilsin günümüz çocukları. Ve de el biçiminde pirinç'ten yapılmış kapım yokmaklarını .."zenginlerinki böyleydi "değilmi.? Fakirlerinki demirden bir halka olurdu çoğunlukla.Ya da içerdeki çıngırağa bağlı bir ip ucu... Bak bana neleri anımsattın yine.Sevgiyle kal
Yaşam da aslında uzunca bir düş değilmi...? Geçmişle gelecek arasında , Met-cezir'lein sarmalında...Yüreği sevgi dolu bir yazar hanımın beğenileri mutlu ediyor beni.Sağ olunuz.selam saygılar efendim,esen kalınız.
Ne zaman Başımı dizine koysam ...........Uykum ...................Gelir ........................Çocuksu
...
Değerli Dost,
Başı bir dize yaslayabilmek,kaldımı ki günümüzde ? Varsa,şanslısınız demek. Ana gelir akla,Sevdiğinin dizindeyse bile baş...her konuda yardıma koşan,kız erkek,koruyp kollayan,babadan,Aile büyüklerden... Bir sıkıntımız olduğunda,Annelerin kucağıdır,omzudur,dizidir sığınağımız,barınağımız... Bir de Baba OTORİTESİ vardı,zaman zaman hoş,bazen de ürküten...
Kısa,yalın dizelerinizde,döndüm ben de çocuksu hallerime...Anlar vardı ki,korkardım,babamın adımlarından bile.Anlar vardı,Arkadaştık...Ama,Annemle,hep arkadaştık,sırdaştık. Çok uzattım yine.Zamanınızı çalmayayım yine. Saygılarımla !
" Şiir tadınnda yorumlar,... " kim böyle yüreği güzel,her yönü ile farkındalıklı, özel bir yazın dostu olsun istemez ki.? Üç zamanlıdır yaşamlarımız : Geçmiş..hal dediğimiz "an" ve de gelecek.Kimi insan vardır,gelecek için,yer bitirir-tüketir kendini.geçmiş ,okunmuş o eski kitaptır der kapatır.oysa geçmiş,bizim yarımızdır,kök salıp tutunduğumuz topraktır.Geçmişe sırtını dönenin,geleceği dekaranlıktır.Ben onu yani geçmişimi "içimdeki o küçük çocuk sayesinde" şiirimde ki gibi ,hep ,ama hep anımsarım.Bu şiirime yaptığınız o anlamlı güzel yorumunuz ,çok duygulandırdı ,inanın beni.Selam sevgi ,saygılar,esen kalınız efendim.
Not: Akıllı denen insa,geçmişine bağlı,an'ı özümsiyerek,kaliteli yaşamaya özen gösterendir derim.
Ne kadar güzel ve anlamlı bir benzetiş...""Siyah beyaz resimler gibi..." Hepsi ,albümlerin sararmış yapraklarının ,karanlığın da ,boyunları bükük öylece kala-kaldı..Pek çoğu da rahmetlik oldu..Ne arayanı var şimdilerde,ne de soranı ... Devran döndü güzel arkadaşım,devran döndü. Mubarek kurban bayramınızı yürekten kutlar ,daha nicelerine sağlıkla derim. Esen kalınız.saygılar.
Şiir denen şey aslında sizinkiler , derin anlamlı Yine de beğeniniz ,özelliklede ilginiz için size teşekkür ederim. Çok konuşan,çok hata eder derler hani. Çala-kalem yazan da sanırım öyle. Sevgiyle sağlıcakla kalınız,huzurlu geceler. Değerli dost.