(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN GİDELİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN GİDELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uzun bir aradan sonra seni yeniden görmek ve okumak ne güzel fevzi abim.... aşkın yaralı izleri vardı mısralarda...ne güzeldi... sonsuz saygı ve selamlarımla...
Değerli şaiir dostum.Bu iletişim kopuluğundan sonra ,unutulmamış olmadığını bilmek ,mutluluğun resmi gibi.çok teşekkür ederim ben de sizleri özledim inanın.Güzel yorumunuz için de ayrıca kok teşekkür ederim. sevgiyle sağlıcakla hoşçakalın.saygılar.
Değerli şaiir dost ,ilginiz ve de benim için farkındalığı olan anlamlı ve de güzel yorumlarınız için ,teşekkür sözcüğü yetersiz,en iyisi ben yine o eski asker sesimle size bir "sağollllllllll ! diyeyim. Sevgiyle sağlıcakla hoşçakalın.
değerli üstadım,bunca zaman sonra tarafınızdan hatırlanmış olmam çok hoş bir duygu.İlginiz ve de lütufkar yorumunuz için size çok teşekkür ederim.Sevgiyle he mutlu kalın,saygılar.
Gidenin ardindan derinlesen sevdanin disa vurumu da derin olmus. Ne yanginlar söndü sanilir, oysa küllerinden yeniden alevlenir. Okurken duygulandim, adeta siirin icine düstüm. Eseri, hüznüme yeni hüzünler ekleyerek okudum. Bu mükemmel siiri yazdiran yüregi de, degerli kalemi cani gönülden kutlamak gerek. En samimi duygularimla...kutlarim.
Sevgili Dost ! Yorumların nisan yağmurları gibi bereketli.. içimi serinletti Çok iyi okuyorsun "şiirlerimde beni.." sana sevgilerin en güzeli.Hoşçakal..
Değerli üstadım ,vefalı dost ! Bir düşünür " aşkla dostluk arasında ne fark verdır " diye sormuş ve cevabını da kendi vermiş. " Dostluk ,kanadı olmayan aşk'tır demiş. ne kadar güzel ve de anlamlı. öyle ya ,aşk günü-zamanı geldiğinde uçuverir .Dost istese de uçamaz ,çünkü kanadı yoktur onun. " Siz işte onlardansınız.çok teşekkür ederim.sevgiyle sağlıcakla kalınız ,saygılar efendim.