ne büyük balıktı o balık gördüm, inanmadıydım rüyâda hayâldi gerçek oldu; kafası İstanbul Boğazı’nda kuyruğu Almanya’da...
öküze boyunduruk vurulur atlara gem, büyük balık tutmak için büyük olta, büyük yem öyle büyük olacak ki zoka kıyısından bile geçemesin küçük balıklar korka korka!
denizde fenerin ışığına yaklaşır boğazdan geçen balıklar(?) büyük balıkçı(l)lar büyük balık tutar tutar tutmaz, boğazında yutar seyrederken alıklar!
büyük balık tutmak büyük ustalık, alışınca kurtulamazsın hem çok büyük hastalık; geçerken balık boğazdan dalga dalga çalkalanır ortalık!
istersen şansını dene Kasımpaşa’dan, Haliç’ten in Beşiktaş İskelesi’ne haftalık Dolmabahçe önlerine, bakalım ne geçecek eline?! ... büyük balık bülük olur Fener’den denize dalarsan bac/ağına yapışan sülük olur!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÜYÜK B/ALIKLAR İLE BALIKÇI(L)LAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÜYÜK B/ALIKLAR İLE BALIKÇI(L)LAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne diyeyim hocam ne diyeyim Balık baştan kokarmış..
Saygımla..