(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haklısınız şaiir, " Zarf'a değil, mazruf'a (içinde'ne ) " bak " derler hani,çok uzun şiirler de vardır , birer şaheser. Ama kovan da bal dururken, üç-beş gram şeker için,bir torba keçiboynuzu'nu ,kim kemirmek ister ki. Sizin bu şiiriniz de işte öylesi. Dertlere şifa bir tabletlik ilaç sanki.. Kutlarım sizi.
İyi yazanı, kötü yazanı biz belirlemiyoruz ki..İmgeler simgeler betimlemeler kol geziyor, at başı firarda , onlar iyi yazıyor.. Bu kadar basit işte. Ben yalın, sade ama vurucu cümlelerle iki satırda da anlatılmak isteneni verenleri iyi bellerim.. Okuyan düşünmeli derin derin. Gerisi hikaye .La Fonten masalları.Ben Türkçe yazarım. Öz benim istediğim gibi yazarım. Ismarlama yazı olmaz.. Alayına isyan bayrağı açtım.... Ben de yazmıyorum.. Sana yazıyorum dostum yüreğine ömrüne bereket. Budur işte ''öz'' Sevgimle kal.
Herkes yaza yaza okuyacak insan kalmadı:) Ama insanların özgürlüğünü kısıtlayamazsınız elbet herkes yazsın, belki yaza yaza iyi yazmayı öğrenenler çıkar arada. Biz de okumakta hürüz, ben kendi adıma şunu söyleyebilirim. Her gün onlarca şiire tıklıyorum ama tamamını okuduğum şiir çok az zira bir şiir ilk dizelerinde kendini ele verir. Gerçekten şiirse, emek verilmişse zaten zorla okutur kendini ama öylesine 'herkes yazıyor, hadi ben de yazayım' diye yazılmışsa ilk dizelerden geri dönülür, okunmaz. Sözün özü:) Yazmak da okuyup okumamak da serbest:) Kısa ve özdü, kutlarım. Selam ve sevgimle.
Yanlış.Herkes yazsın ama iyi şiir, kötü şiir diye bir şey var.Daha doğrusu şiir ve şiir olmayan ayrımı var.İyi yazanla kötü yazanı aynı kefeye koyamayız.
DEĞERLİ ŞAİİR BİZ FAZLA OKUYAN VE YAZAN BİR MİLLET DEĞİLİZ BEN DİYORUM Kİ KEŞKE 70 MİLYON İNSANIMIZ YAZSA VE OKUSA. BIRAKALIM ŞİİRE BENZEMESİN İNSANLARIN YAZDIKLARI EDEBİ DEĞERİ OLMASIN İSTERSE. BİZ BURDA EN MÜKEMMELİ ARAMIYORUZ GÜZEL OLAN ZATEN KENDİNİ BELLİ EDİYOR. KÖTÜYÜDE GÖRÜNCE HEMEN ANLIYORSUNUZ . İNSANLARIN BİR ŞEYLER YAZMASI VE ŞİİR OLMASADA ONU BİR ŞİİR SİTESİNDE PAYLAŞMASININ NERESİ YANLIŞ.BU KADAR KATI OLMAMAK GEREK...SAYGILAR...