(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sessizce bakmaktalar, bize doğru meyyitler O yere göğe sığmayan ağalar ve beyler Bir dilenciyle yan yana beklemekteler. Hepside ne olur bir dua diye inlemekteler.
ibretli manalı bir yürek sesi okudum. SESSİZ ÇIĞLIKLARIN SESİ DUYULUR MEZARLIKLARDA. İBRET ALIP DUYANLARDAN OLMAK DİLEĞİMLE.
gidersin mezarlığa ne ses veren nede selam diyen yoktur ..gelir ki kişiye ne güzel sakin sakin yatıyorlar..bilirmisin sen gititğinde mezarlığa onlar kalkar aslında ayağa SEN SEN ölüsündür aslında...selam dost
Mezarlıklar ses verir insana aslında..''Dinle dinle bak !Ne kadar sessiz, yalnız ve kimsesiz.. Bir zamanlar biz de sizin gibiydik.Hepinizin geleceği yer eninde sonunda burası der, yok kaçış..'' Bayramdan bayrama hatırlanır mezarda yatanlarımız. Ruhuna Fatiha okunur,ağlanır sızlanır döner geriye unutulur. Hatırlattığın iyi oldu asil dost. Yüreğine ömrüne bereket. ALLAH'a emanetsin,sevgiyle kal.
Dilimde fatiham yanımda küçük oğlum Yol almaktayım yüzlerce insan arasından Sessizce bakmaktalar, bize doğru meyyitler O yere göğe sığmayan ağalar ve beyler Bir dilenciyle yan yana beklemekteler. Hepside ne olur bir dua diye inlemekteler. Kiminin başında taçlar var kimininse ateş Orda gerçek şu ki zenginde fakirde birbirine eş Geçerken yanlarından bize acıyla bakmaktalar Konuşabilselerdi kim bilir neler anlatacaktılar. Görün halimizi göründe ibret alın der gibiydiler Buradan kaçış yok diye sanki de seslendiler İbret almak için gitmek gerektir mezarlıklara Ahir ömrümüzün son sayfası yazılıdır orada�.
29 AĞUSTOS 2011
Tabiki ölümden kaçış yok, orada senlik benlikte yok, yüce Mevlanın huzurunda ancak ona kulluk yapanlar makbüldür makam mevki zenginlikse boş şairin dediği gibi mezarlıklar ibret yerleridir.Dizelerinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
O yere göğe sığmayan ağalar ve beyler
Bir dilenciyle yan yana beklemekteler.
Hepside ne olur bir dua diye inlemekteler.
ibretli manalı bir yürek sesi okudum.
SESSİZ ÇIĞLIKLARIN SESİ DUYULUR MEZARLIKLARDA.
İBRET ALIP DUYANLARDAN OLMAK DİLEĞİMLE.