gün akşama döndü ıssız bir sen daha bitti nokta koydu saat gündüzüne kavuşamayan gecedeyim . tesellisi ayda, gecenin sevgili yüzü görene benzer gece sevdiğini göreni, görmekte . sahilin; dalgalara, aşkı durgun ben gibi sahil sakin yüreğimde cehennemi duygular arzular pençesinde hain . yusuf kuyusu boş değil daha derinlerdeyim . seni hatırladığım her an gözlerinin mevsiminde yaprak solumunu görürüm . her iç çekişim bir ruya vuslatıdır . zaten yenik ordunun komutanıyım tekraren okunan roman sonunu bildiğim, merak ettiğim, romanımsın okunmamış, sevgilimsin.. . çorak bir soğuk ayazı, sensiz bu yaz üşümemek imkansız güneş ile seni düşünürken ısınırız ancak . büzüşmüşüm hatırlarken yazılarda kavuşmak nafile . şu an sen yoksun arzuların tekmelemekte . bu mektup sana yüreğim bilen; kalem kağıt . arzulara razıyım, kalbim senin.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YUSUF KUYUSU.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YUSUF KUYUSU.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çaresizlik ve özlem dipsiz bir kuyunun içinde tek başına kalmış yusuf gibi yürek. yusufun duası gerekli bu dipsiz yalnızlık kuyusundan çıkmak için birde çok seven seven bir yürek...güzeldi şiir....kutluyorum...saygılar...
Bir " karasevda " bu denli güzel dillendirilebilir.İçten,özentisiz yalın ve duru bir dille.Duygu ve düşünceler, köpüren -dalgalı deniz sanki. Unutla-umutsuzluk , küreksiz bir kayık gibi,"gelgit'lerin sarmalında... Kutlarım sizi .Sanırım sitede yenisiniz, okuyucular henüz sizden habersiz.Hakkınız olan çok yorum alacaksınız. "Aramıza hoş geldiniz.." Selam saygılar efendim.
gündüzüne kavuşamayan gecedeyim
*******************************
Güzeldi!...