İstanbul’un Haziran yağmuru değilsin sen, Ama kuraklıkta yağması istenensin...
Bulutların ardına gizlenip, Çıkmak için Tanrının insafını bekleyen Güneş değilsin! Soğuk kış akşamlarında, Yakacağı olamayanların dilendiğisin...
Yakalandıkları an denizi özleyen, Kovada can çekişen balıklar gibi Değilsin sen, Denize tekrar dönme arzularısın. Gemi batarken, Filikalarla kurtulması gereken Yolculardan değilsin. Kıyıya varma telaşlarısın...
Peki ama, Bu kadar uzun zamandır Neredesin? Dua etsem her gün her dakika, Çıkar gelir misin?
Ey hayat, Şavklı sularda yıka yüzümü Ve yenile bir kez daha umutla, Pencerelerde gördüğüm Bu yalancı güzü...
20/02/03
Dip not : Ve sen, mavikadın... Kopart aklının hüzünden donan saçaklarını, Geri ver meleklere seni mutlu etme haklarını...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Umuda Dilenen Benlik İmgesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Umuda Dilenen Benlik İmgesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yürekten kutluyorum sizi ve kaleminizi
sevgi eksilmesin hayatınızdan