Yasak delmek içindir; del, ham petrol fışkırsın Ver korkuyu, ver gitsin; kul durmadan hıçkırsın Sağlıklı eğitim yok, adalet ölmüş meğer Budur, üç temel değer; neden başını eğer.
Allah verir, kul alır; aslan payını alır Aziz su çekilirse, geriye kumsal kalır Daldan dala atlarım, kutsaldır topraklarım Ağaç gövdem kurumuş, dayanın yapraklarım.
Ben çok asil bir kulum, kalbimde riya yoktur Göz, kulak var bir dilim; bir yayla, iki oktur Birisi candır, biri kan; işte budur, son bölüm Hedefe kilitlendik; ya istiklal, ya ölüm.
Din ile iman kalptir; kul işine karışmam Doğru yolu bulursam, şeytan ile barışmam Kul hakkı asker olmuş; haber sal dört bir yana Vatan, bayrak diyerek; ben şehit oldum ana.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN ŞEHİT OLDUM ANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN ŞEHİT OLDUM ANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben çok asil bir kulum, kalbimde riya yoktur Göz, kulak var bir dilim; bir yayla, iki oktur Birisi candır, biri kan; işte budur, son bölüm Hedefe kilitlendik; ya istiklal, ya ölüm.
Şair arkadaşımdan çok güzel dizeler. Ellerinize sağlık. Sağlıcakla kalınız...
Göz, kulak var bir dilim; bir yayla, iki oktur
Birisi candır, biri kan; işte budur, son bölüm
Hedefe kilitlendik; ya istiklal, ya ölüm.
Şair arkadaşımdan çok güzel dizeler.
Ellerinize sağlık.
Sağlıcakla kalınız...