Söz söyle kalpten gelsin, direnen zırhı delsin Edası akıl olsun, ha akraba ha elsin Mutlak bilir her şeyi, kesindir adaleti Bende çok sağlam öz var, yok eder ataleti.
Entrika ile dolu, hayat denilen yolda Kula kulluk yapan çok, hem sağda hem de solda Din iman nedir, sana sorarım kardeş Şaşarsan doğru yoldan; sana derler pis kalleş.
Hak hukuk harcın olsun; temel değer kutsaldır Mal al, mala satılma; kara para putsaldır Çok sempatik insan ol, çapraz duygudaşlık kur Riyakârlık düşmandır, ömürde atarken tur.
Basamak değildir din; çabuk aşağıya in Kullanma, ibadet et; gel ölümsüz ata bin Her doğan mutlak ölür, yaz bunu bir kenara Karanlığı aydınlat; mum dik dört bir kenara.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mum Dik Dört Bir Kenara şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mum Dik Dört Bir Kenara şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İster mala,ister insana bu putperestlik biter mi ? Adalet bir gün onlarada gerekecek dua etsinlerde Rabbimiz çok merhametli belki affeder biz etmesekte. İlim önce insanın kendisine lazımken ilk mumuda kalp ve akıllarında yaksınlar da aydınlık gören güzel görür,güzl gören güzellik ister,güzellik isteyen güzellik için çaba harcar.
Bir dokun bin ah işit'e benzemeden yazım teşekkür edip gidiyorum.Çok beğendim çok şiirinizi.
İster mala,ister insana bu putperestlik biter mi ?
Adalet bir gün onlarada gerekecek dua etsinlerde Rabbimiz çok merhametli belki affeder biz etmesekte.
İlim önce insanın kendisine lazımken ilk mumuda kalp ve akıllarında yaksınlar da aydınlık gören güzel görür,güzl gören güzellik ister,güzellik isteyen güzellik için çaba harcar.
Bir dokun bin ah işit'e benzemeden yazım teşekkür edip gidiyorum.Çok beğendim çok şiirinizi.