sessiz seni severdim haberin olmazken bültenin olurdum akşamları
sabahları seni görmeden güneşi karanlık bulurdum ve aşkı anlamsız ve sevgiyi damsız kabul ederdim sen yokken karşımda sevgili
sessiz seni severdim peşinden gelir önceliğin kalırdım adımlarının
tadının t harfi mazhari için gerektiğinden c/ismimden vazgeçerdim mutluluğa bir tek seni seçerdim kalbimde ve bir tek çift gözünü sözüm bilirdim sevgili
....................... Mehmet Selim ÇİÇEK 22 Ağustos 2011,,,13.38 Mardin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sessiz Seni Severdim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sessiz Seni Severdim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Hayatın içinde seni barındırdığı her karesinde uzun uzun soluklar alarak o günlük, o sıradan ayrıntıları alabildigince büyütüp içinde kaybolarak severdim seni...
Seni izlemek ve başının üzerinden sonsuzluğa akıp giden düş bulutlarinda şekillenen her şeyi şu yüregmde senin için büyüttügüm şiire mısra yapıp eklemekti seni sevmek... seni sevmek hayatına tanıklık etmekti benim için..."
"Sessiz seni severdim" nasıl bir vurguyla okunursa anlamlı gelir onu düşündüm önce.. Sonra bulamadım.. Neden devrik söylemler adına şiirden vazgeçtiğini de anlayamadım doğrusu?.
"sabahları seni görmeden güneşi karanlık bulurdum ve aşkı anlamsız ve sevgiyi damsız kabul ederdim sen yokken karşımda sevgili "
Bu bölümde "sabahları seni görmeden" neler hissettiğini sonraki üç dizede anlattıktan sonra en sonuna tekrar "sen yokken karşımda sevgili" diye bitirdiğinde anlam karmaşası ortaya çıkıyor.. Güneşi karanlık bulmana sebep sabahları onu görmemek ve aşkı anlamsız bulmana sebep sabahları onu görmemek ve sevgiyi damsız kabul etmene sebep sabahları onu görmemek.
"Hayatın içinde seni barındırdığı her karesinde uzun uzun soluklar alarak o günlük, o sıradan ayrıntıları alabildigince büyütüp içinde kaybolarak severdim seni...
Seni izlemek ve başının üzerinden sonsuzluğa akıp giden düş bulutlarinda şekillenen her şeyi şu yüregmde senin için büyüttügüm şiire mısra yapıp eklemekti seni sevmek... seni sevmek hayatına tanıklık etmekti benim için..."
Saygımla