KAÇ NOKTA BÜYÜR?
KAÇ DAMLA YAŞ BİRİKTİRDİM KAFESİMDE Kİ KUŞA BEN.... VE KAÇINI DÖKTÜM PARMAKLIKLARINDAN İÇERİ.... KAÇ GECE SUSTUM ONU DİNLEDİM.... KAÇ GECEME KONUŞTU BENİMLE.... KAÇ GÜNAH ÇIKARMASINI YAPIŞTIRDIM BOŞ ÇERÇEVELERİN KENARLARINA.... KAÇ SEVABI İĞNELEDİM SİYAH PERDELERİME.... KAÇ KERE YALNIZLIĞI İSTEDİM.... KAÇ KERE YALNIZ KALDIM GEÇMEK BİLMEYEN IŞIKLARIMDA.... KAÇ KERE İSMİNİ KANLA YAZDIM DEFTERLERİME.... KAÇ KERE GİTTİM KENDİMDEN BAŞKA YERE.... KAÇ ÖLÜMLE DÖNDÜM GİTTİĞİM YERLERDEN.... KAÇ DEFA YAZAMADIM ÜÇ HARFLİ DEV CÜMLEMİ.... KAÇ KERE YAKALAYACAKKEN AVUÇLARIMDA SİLGİ TOZLARINI BIRAKTI.... KAÇ YIL OLDU BEN BÜYÜYELİ.... KAÇ YIL OLDU BÜYÜMEDİĞİMİ ANLAYALI.... KAÇ SEVGİNİN YOSUN ELLERİNDEN TUTTUM.... KAÇ YOSUN KOKUSUNU YASTIĞIMA SÜRDÜM.... KAÇ RÜZGAR ÇARPTI BENİ GÜNDÜZE.... KAÇ KERE YANDIM.... KAÇ YOKUŞ OLDUM DÜZ YOLLARIMA.... KAÇ KERE YUVARLANDIM YOKUŞLARIMDAN.... KAÇ İSİM VARDI GİZLEDİĞİM.... KAÇ ŞARKI SÖYLEDİM YALANDAN.... KAÇ YALANIMDAN YANIMDAN.... KAÇ ANLAYANA RASTLADIM.... KAÇ KERE ANLATABİLDİM.... KAÇ MİMAR ÇİZDİ BEDENİMİ.... KAÇ KELİMEDEN OLUŞTUM.... KAÇ KERE YAZARKEN SOL ELİM ACIDI.... KAÇ KERE BOĞDUM GÖLGEMİ.... KAÇ TEMİZ KAĞIDIN ÜZERİNDE MÜHÜR GÖRDÜM.... KAÇ ÇEKMECE AÇTIM ÇIKARMAK İÇİN İÇİNDEN GÜLMEYİ.... KAÇ KERE MESKEN TUTTUM DOLUNAY PARKINDA....
KAÇ YAZI YAZDIM NOKTALAMALI VİRGÜLLÜ ÜNLEMLİ SORU İŞARETLİ.... KAÇTIM BU GECE KENDİMDEN.... HEP KÜÇÜK YAŞADIM KÜÇÜKTÜM.... KAÇTIKÇA BÜYÜTTÜM VE BÜYÜDÜM.... BU YÜZDEN BU YAZIM BÜYÜK BENİM.... KÜÇÜK HARFLERİ SIR KAPLI KUTUMA SAKLADIM.... HER YAZDIĞIMDA OLAN SADECE ÜÇ NOKTAMI DA.... ÜÇ NOKTASIZ KÜÇÜKSÜZ VİRGÜLSÜZ.... BEN GİBİ ADIM GİBİ.... |