(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ötede şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ötede şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu yazdığımı gocunmak olarak algılamanız bile cevabınızı belirtiyor... şiire yorum yapmayı bilirim elbet ama ŞİİR olursa sayfada... msn adresleri paylaşım alanı değil burası !
çamur at izi kalsın ! ne güzel söylüyorsunuz... -kendiniz hakkında yazı-
orası üyenin tanıtım sayfasıdır... nedir, ne yapar, iletişimini çalışmalarına yönelik kullanıyorsa umuma açık bir adrestir ve paylaşır ama paylaşım sayfası şiirin altı değildir ! bunun için kendimize dönüp bakmamız gerekmiyor, siteyi kullanmayı bilmek yeterli. Sanırım zaten şiir altında da yasak olduğu için eminim yetkililer yarın gerekenii yaparlar. Bkz. Site kuralları !
aklîleştirme mekanizmasına tipik bir örnek....yorumunuz, düşünceniz bir dönün kendinize bakın aynada kendiniz hakkında destanvari yazınızın altında iletişim adresi ne geziyor acaba ?
Ne kara kaş, kara gözüne
Haksızlık kalmaz kimsenin yanına kâr
Tokat gibi vurulur bir, bir yüzüne.
Çok güzel ve özlü dizelerdi. Tebrik ediyorum.
Saygı ve selamlarımla.