Sustum, sevginin acı nefreti türerken yaşlı bir adada Ve mevsimler kayarken ankanın kanatlarından Azar azar düşerken taze çiçekler yüreğimden, Sustum, lal olmuş gibi senin şerbetinden.
Belki Dünyevi bir iksirdi istediğim ellerinden Belki içimdeki Yusuf’u boğarken kıskançtım, Ve ben belki de İbrahim’dim ağlarken kırmızı bir itikatla, BEKLE ! ölüm korkusunu uzatacak avucuna Azrail Bekle ! Sesini boyayan tiz feryadımda esir kalmışken ben, Aks eden meçhul gölgende bir asilik doğdu, Senin saltanatında Acı nöbetler geçirirken ben Azap ordusu hizmetinde bir ölü baş son buldu. SONSUZ SUSUŞ Secdeye değmeyen dik kafamdı Kızıldeniz’de gezinen. Ve bir gladyatör kaderiydi aşkım senin devletinde, Sen genç Osmanları biçerken nefretinle, Ben acemi oğlanlar kışlasındaydım, kumdan bir kalede SONSUZ SUSUŞ Gözlerinde doğan afitap karanlıktı, Batarken yastık altındaki umutlarım Sen kahır dolu bir tahtta hükmetmektesin sinelere, Ne yazık! Yeni bir harp başlattın toy erlerin nefsinde, Yazık! Cenneti dolduran âdemler biçare kalmış isteklerinde, Seni dilenir olmuş dünyalıklar huri yerine. ARTIK, Ben küllenen bedenimle esirinim, Sen baharın güllerine heves ederken, kalmadı o dev sevdamdan bir nüve Umutlarım kibirle putlarını dikti, Sen ecelik peşindeyken, Ben akıncı eseflerimle seferdeyim, Kabrimi eşeleyen bedenimde, zebani ayrılıklar doğuran ateşsin. SEN SEN SEN Nereye baksam kıblemsin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SONSUZ SUSUŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SONSUZ SUSUŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben küllenen bedenimle esirinim, Sen baharın güllerine heves ederken, kalmadı o dev sevdamdan bir nüve Umutlarım kibirle putlarını dikti, Sen ecelik peşindeyken, Ben akıncı eseflerimle seferdeyim, Kabrimi eşeleyen bedenimde, zebani ayrılıklar doğuran ateşsin. SEN SEN SEN Nereye baksam kıblemsin…
çok güzel bir şiir ırmağından içtim, kanamadım yeni şaire arkadsım tebrikler...
Sen baharın güllerine heves ederken, kalmadı o dev sevdamdan bir nüve
Umutlarım kibirle putlarını dikti,
Sen ecelik peşindeyken,
Ben akıncı eseflerimle seferdeyim,
Kabrimi eşeleyen bedenimde, zebani ayrılıklar doğuran ateşsin.
SEN SEN SEN
Nereye baksam kıblemsin…
çok güzel bir şiir ırmağından içtim, kanamadım yeni şaire arkadsım tebrikler...