Biliyorum ki ağlamaktasın şuan Gözpınarlarından fışkıran yaş lavları Volkana dönmüş bir bir Yanaklarını ıslatıyor Sıcaklığı ile de yakıp kavuruyor Beraberinde ciğerin kavrulup Eriyin yüreğini Avuçlarına taşıyor... Yılların sevdası için için Bir mum gibi erirken Parçalanan yüreğin Benim için çırpınıyor Bu acımasız talihe ağıtlar yakıyor. Üzülme bve ahubakışlım Vuslata ermek yazılmamış kadere Elden ne gelir ki... Elimizden geleni yapmadık mı? Her şeye birlikte savaş açmadık mı O savaşta sırt sıırta savaşmadık mı? Vermeyince Mabut, neylesin Mahmut??? Yok işte... Kaderde bundan ötesi yok. Yazılmamış. Artık herkes kendi kaderine dönecek, İster içinde, ister sonunda Ölüm olsun ne olur? Sevdik ya karşılıklı Sonunu da biz yazmadık kaderin Böyle yazılmış yaradan tarafından. Savaşsak da değişmeyecekse Boşuna savaşmanın anlamı da yok İşte bazı yaşamlar böyledir Ne yaparsan yap Değişmez sonu... Bizlere ise yalnıca boyun eğmek kalır. Kabullenmek kalır... İstesek de, istemesek de. Sevgiler yaşasın ne yapalım? Bizler zaten fani değil miyiz? O mezarlara sorsak Kimbilir ne sevdalar, sevdalılar yatıyor... Kim değiştirebilmiş ki kaderi, yazgıyı Vücutlar, yürekler hep ölmüştür Sevdalar evsaneleşip baki kalmıştır. Bizim ki de efsane olsun Ne edelim...?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİZİM Kİ DE EFSANE OLSUN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİZİM Kİ DE EFSANE OLSUN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.