hüzzam makamında şarkılar söylenmeli ‘böyle mi esecekti son günümde bu rüzgar bütün kuşlar vefasız mevsim artık sonbahar’ vefasız olan sadece kuşlar mı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vefasız kuşlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vefasız kuşlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:) Bizlerin vefasızlıkları da sadece kuşlarınki kadar olabilse keşke.. Sohbaharın ayak sesleri geldi kulağıma şiirini okurken. Tebrikler Esma'cım, sevgilerimle..
Bence vefasız olan, kuşlar değil sonbahar... Ah o sonbahar varya sonbahar yaprakları dökülesice, şişeşice, gebermeyesice İçime annemin ruhumu girdi ne :D
hüzzam makamında şarkılar söylenmeli ‘böyle mi esecekti son günümde bu rüzgar bütün kuşlar vefasız mevsim artık sonbahar’ vefasız olan sadece kuşlar mı...
Tebrik ediyorum. Güzeldi şiiriniz. Saygı ve selamlarımla.
ya mesele çok garip :):) bi imada bulundu bende demek ki benide onlar arasında görüyorsun dedim yaa ben öyle demek istemedim biliyosun ama dedin abi :( ne yapcaz.. ayrıca etmedim :)
Istanbulda bir semt adıydı
Hatta bir zamanlar
Birinci Lig de futbol takımı
Bilem vardı
Adı değiştiyse eğer
İstanbul vefasız kalmıştır
Sevgililer gibi
......................
Kutladım değerli kalemi ve eserini
Selam,saygı ve dua