hadi bugün biraz ciddi olalım edi’yle büdü evlenemezmiş homoseksüel değillermiş sadece kankalarmış heidi ile peter kanka değillerdi onlar basbayağı flört ediyordu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Heidi ile Peter flört ediyordu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Heidi ile Peter flört ediyordu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seni sevmiyorum, seninle oyun oynadım, bunu anlamadın mı hala?
der heidi petere alplerde kayak yapmaya gelen burjuva hansı tanıdıktan sonra...
bu bölüm asla yayınlanmamış gizlenmiştir ama sayın yazarımın işte araştırmacı ve, gerçekleri bir tokat gibi okuyucunun yüzüne çarpması yine bir şiirle oldu, flört aşamasını geçememişlerdir ki heididi zaten telekom reklamlarına kadar düşmüştür... ya peter; hepimiz peteriz, hepimiz beteriz aslında... emperyalist abd nin pençesi aslında (bu kısmın alakasını bende anlamadım)
yok kuzum vazgeçtim.. sonra birileri gelir kapımıza türk filmlerinden fırlamış kötü adamlar gibi, ne hale getirdiniz güzelim defteri falan:)) ben uğraşamam arkadaş:))))
iyi ki yorum yaptın şiirime yoksa görmeyecektim seni...takibindeyim...