(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAHYAM MISIN ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAHYAM MISIN ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ADNAN BEY ÜSTADIM; HANİ BİR ZAMANLAR BENİM FOTOĞRAF İÇİN PEK ANIMSAMIYORUM AMA RADADIĞIMI BULDUM, İÇİM AÇILDI GİBİ KELİMELER ETMİŞTİNİZ. İNAN Kİ BEN DE SİZİ SİTEDE DÖRT GÖZLE ARAYANLARDANIM. ZİRA SİZİN KENDİNİZE HAS BİR ŞİİR YAZMA TEKNİĞİNİZ VAR. HİÇ ŞİİR YAZILMAYACAKLAR ŞİİR YAZIYOR, BİZİ İNANIN BAZEN GÜLÜMSETİYR BAZEN DÜŞÜNDÜRÜYORSUNUZ. BEN HER TÜRLÜ ŞİİR YAZANI SEVERİM HECE ÖLÇÜSÜ DE ARAMAM, AMA GENELDE UYAK ARARIM. SERBEST ŞİİRLERİ DE ÇOK SEVERİM AMMA UYAKLI KADAR DEĞİL SANKİ. BİR DE SİTEDEKİ BAZI YORUMLARDA ÖLÇÜ AYARI YAPANLARI BİRAZ KIRILIRIM. Kİ BELKİ BU YAZIM HATASINDAN DA OLABİR TABİİ. HER NEYSE SİZ KAFANIZA TAKMAYIN, YAZMAYA DEVAM ÜSTADIM YAZMAYA DEVAM KİM NE DERSE DESİN ALDIRMA. İÇİNİ FERAH TUT. SİZİN ŞİİRLERİNİZİ ZATEN OKUYANLAR OKUYOR BU DA YETER DE ARTAR BİLE SİZE. ZATEN O RESMİ GÖRÜNCE BUNU KİM KIZDIRDI DİYE İÇİMDEN GEÇİRMİŞTİM. HAKLI DA ÇIKMIŞIM. AMA NE OLURSA OLSUN GÖNÜL SESİNİZ VE YAZMA ŞEVKİNİZ HİÇ EKSİLMESİN ÜSTADIM. SAYGILARIMLA...
Çok doğru demişsiniz kendi ölçüsü uyağı sanki varmış gibi birde eleştirmiş demek ki kendisinin ölçüsü yokmuş olsaydı gönül kırmazdı kutluyorum yazan yüreğini sevgi ve saygılarımla.
cemalus tarafından 8/9/2011 5:58:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
Beğenmeyen önce aynadaki yansımasına baksın,şiiri okurken ne anlatıldığını anlamak lazım önce, gayette güzel ve manidar duygulu yazıyorsunuz ben beğeniyorum ve haz alarak okuyorum saygılarımla üstadım..
Bu köşede sizi ilk başlarda en çok eleştiren bendim...bir gün baktım ki Adnan hocamın kendine has bir kalemi ve harfleri var...onları harmanlıyor ve gönlünü,samimiyetini ortaya koyup eserlerini bizle paylaşıyor niye eleştirip duruyon kıymet dedim kendi kendime...iyi ki de demişim...elime ne mi geçti...güzel bir şairin gönül dostluğu...bundan daha iyi ne olabilirki....saygılarımla sayın hocam...
hahah hehheheh hahahhhihihih hahhehhihhuih HHAAHAHHAH hihihhehhhaha O kadar güldüm ki şu resme. Kelimelerle, işaretlerle anlatabilmem asla mümkün değil. Kaleminiz daim olsun. Selamlar.