(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kaçacak yer aradı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kaçacak yer aradı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Epey bri aradım sıfırı ama bulamadım. Yöneticilerden ricam sıfır sayısını da eklemeleri. neyse 1 verelim bari. O da ilham konusu müfredatta olması gerektiğinden...
Kısa ama mana derinliği olan lirik bir şiir.. Şiir de önemli olan da budur. Az sözle çok şeyleri anlatabilmek.. Kutluyorum efendim gerçekten güzel bir şiir okuttunuz bizlere.. Yorum yapan şiir dostlarımız, farkında değiller ama ilham kaçacak yeri sizin gönlünüz de çoktan bulmuş. Öyle olmazsaydı bu güzel şiir hiç gönül imbiğinden süzülür müydü?
:) İzmirde bi cafe vardı ismi BAHANE'ydi. tutulan da biyerdi. Hem alsancakta hem Bornova da vardı. : Başka varmıydı bilmiyorum. Oğlumun sık gittiği biyerdi
ilham bile senin kaleminden utanıyor soliyim,,, kaçması bu yüzden. ama unutma bi yerlerden seni izliyordur ve muhakkak gülümsetiyordur onuda satırların. tbrklerimle
Gelince diycek ki: "Abla kusura bakma köprüde trafiğe takıldım" Yalan! Kiminle kırıştırıyo Allah bilir? Hatta aramızda kalsın şu an benim yanımda, şiir yazdırıyo bana:)
Kızardım bak şimdi:) Ama doğru değilmi? Güzelim İstanbul'da randevulara tek geç kalma nedeni Trafik. (Bazen sadece bahane olarak gösterilse de:)) Saygılar sayın yazarım.
O da ilham konusu müfredatta olması gerektiğinden...