(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYDİ DOSTLAR FORA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYDİ DOSTLAR FORA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
canımsın hadi hadi denizin maviliğinde tatlı tatlı rüzgarla hadi hep beraber yelkenler fora diyorum . yüreğin kalemin hiç susmasın birtanem sevgimlesin
Balıkçının yüzü gülmüyor,ağlar boş ağlar tamtakır.İki kasa balık zor geliyor balık haline oda zaten.İthal,harika bir konuya değinmişsiniz beğenerek okudum güzel şiirinizdeki gibi her şey gül gülüstanlık olup ağlar dolsa ve bizde şöyle ağız tadıyla balık yiyebilsek saygılarımla.
sağ ol bitanem bu şiirde seninde katkın var bilesin senin bir şiirinde resim vardı tekne ve martılar hatırlarsın sanırım ona yazmıştım ben bu şiiri resim çok hoşuma gitmişti şimdi yayınladım nasip bu günmüş sevgimlesim bitanesi
ah ablam ah artık denizden uzaklaştık ama yinede bir saat yakınımızda inşallah seneye gideriz..mersine kısmet muğla mazilerde kalacak...akyaka bodrum marmaris...hatıra sayfalarında kalacak..teşekkürlerr..iyi tatiller.
ah ahh bogulacagimi bilmesem cumbbadan atlayasim var bu maviliklere..yüzmeyi ögrendim ama cigerlerim izin vermiyor:)) harika bir görüntü ve birazda sicak heralde:))antalyada binmi$ik kiralayip ama,bebek vardi kucagimda hic datina varamami$dim..in$allah seneye yapacam aklima gelen her$eyi..yüregine saglik ablacim..inan $uan bende FORAAAAAAAAAAAA demeyi cok istiyorum..serinlik geldi icimize..saygilar ve selamlar öpüyorum..
Saygılar.