(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HALİN VAR MI? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HALİN VAR MI? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cemal gönül olmasın çöl, Yalvar Hakk’a durmadan bol, Gözyaşların olmasa göl, Hakk’a halin var mı sende?
Hayır hasanatların fitre ve zekatların verildiğibu mubarek ayda okunan duaların kılınan namazların kabulu vede sevabı için yalvaralım.. Bu aya çok özel anlamlı güzel bir eser çıkmış Cemalettin hoca..Şiirinizi kutlar,oruçlarınızın kabulunu dilerim.
yanmak kavrulmak gerek ki mecrasından aksın gönlün seli kurtuluş bunda bu yangında merhamet sahibi olana teslim olunca o bizi korur. güzel bir şiir sevgili hocam.bazen zamansızlıktan dostlarıma vakit ayıramadığım oluyor ama gönlüm sizlerle biliyorsunuz... sevgiler saygıla hayırlı iftarlar diliyorum
Değerli ve sevgili dost sayfama hoş geldin güç kattıın o güzel yorumuna yürekten teşekkür ederim... selamlar, sevgeiler, saygılar, hayırlı ramazanlar...
Şu sağ sol diye ortaya ayrımı koymasak daha güzeldi. Peygamberimiz böyle ayrımlara girmiş mi? Bizim dinimiz insanları tümüyle kucaklayan barış dinidir. İslam demek barış birlik demek.saygılar.
Yunus vari dizeler muhterem gardaşım.Dillerin ,yüreğin,kalemin susmasın.Mevlam hak yoldan ve doğruluktan hiç birimizi alı koymasın,şerre ve küfre koymasın inşallah
Yalvar Hakk’a durmadan bol,
Gözyaşların olmasa göl,
Hakk’a halin var mı sende?
ne güzel bir çalışma Allah razı olsun..saygılarımla.