(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Maşallah artık şiirlerde de başlamış atışmalar üzerine alınmalar bende bir zamanlar bir yazı yazmıştım gayet açık ve net Körler ve sağırlar birbirlerini ağırlar diye iyiki kimse üzerine alınmadı diyorum
Nedendir bilmem insan oğlu bu kadar hasis,ve vahşidir..? Ne benim kimseye kinim,yada garezim,nede soner beyin böyle bir dürtüsünün olmadığını en iyi bilenlerin başında ben geliyorum.Şu alıntı MANİDAR ,ANLAM DOLU sözü buraya yazmadan edemeyeceğim doğrusu...
NE KADAR GÜZEL OLSADA YÜZÜN VE ESBABIN, AĞZINDAN ÇIKAN SÖZLERLE BELİRLENİR İTİBARIN...Edep , Aklın Tercümanıdır ; Herkes Edebi Kadar Akıllı , Aklı oLduğu Kadar Şerefli , Şerefi olduğu Kadar Da Kıymetlidir !Bir insanda olmayınca haya ile edep, neylesin ona medrese neylesin mektep. Okuyupta alim olsa bile; yine merkep, yine merkep.Ey İnsan...! Rolünü İyi Oyna..."Kabir Ve Mahşerde" İzleyeceğin Filmin Baş Rol Oyuncusu Sensin sen.!.!.!.!
batu_41 tarafından 8/4/2011 3:10:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ayrıca yorumunuzdaki bu merkep lafını falan yaşınıza hiç yakıştıramadım. İnsanlar haksız olduklarında, verecek cevap bulamadıklarında hakarete baş vururlar ve bu söylemler şov ve ucuz kahramanlıktan başka bir şey değildir.
Durak bey. Soner kardeşim okumuyorum dese de bu şiir benim geçen günkü şiirimin içinde geçen ' Körler ile sağırlar, iltifat ede ede birbirini ağırlar' dizesine karşılık olarak yazılmıştır. Ve Soner bey yazdıkça sizde ona 'yapma kardeşim' diyeceğinize, aksine gaz verdikçe bu şiirler daha çok devam eder. Üstelik ben arkadan iş çevirmem, birine sözüm varsa yüzüne söylerim mertçe. Yine öyle yaptım ve hiç de düşmanca olmayan bir yorum yazarak cevap yazacağımı söyledim. Şu an yorumumu göremiyorum, araştıracağım. Yaşınıza hürmetim var ama siz de o yaşın olgunluğunu gösterin ve Soner bey'e gaz değil öğüt verin. Selam ve saygımla.
Çetin bey.... Öncelikle bu polemiğe son vermenizi umuyorum.Allah aşkına uğramayın adamın sayfasına,sizi ilgilendiren,iğneleyen ne vardı burada da yazdığınız yorum ve yorumlarınız iğneleyici oluyor. Ben 61 yaşında görmüş geçirmiş bir insanım,fakat sizin nereye varmak istediğinizi bilmiyorum ilgilenmiyorum,şiiriniz başka,kişiliğiniz başka,neden bunları karıştırıyorsunuz.Kişiliğiniz için söz yazmadık,şiirinize yorum yazdık yazmaz olaydık. Mesajınıza bile cevap vermedim,sanmayın kalem yazmaz,ama kalbler kazanmak gerekir,kaleminde dilinde kemiği ve vicdanı yoktur. Adamın bu yazdığı şiirin içeriğini,temasını ben biliyorum,bu adam benim dostum kardeşim gibi,ben gündemübalâ etmiyorum ama belkide 2 saatten fazla kameralı konuşuyorum,elbette ki şiirlerine yorum yazacağım,övgüde koyacağım.Sizde onun gibi iki edebi şiir yazın sizede yazarım.Benim hoşuma gidiyor yazdıkları.Benim dileğim artık bu polemiğe son verin,aksi takdirde sizi şikayet edeceğim. Bağkasını sayfasından yorum yazmaya kalkmayın size msn mi verdik.Belkide büyük bir ahbab dost oluruz.. Daha fazla yazmıyorum,kendime hakim olmak durumundayım...
Soner kardeşim bak alkış tutanlar aynı iki üç kişi ki bir tanesi daha geçenlerde şiirime 'dost' diye yorum yazmıştı, sen biraz övdün ya şimdi sana dost bana düşman:)
Beni zamanla anlayacaksın.
Akşama alırsın şiirinin cevabını şu an iş yerindeyim:) Şiir yolun açık olsun. Selam ve sevgimle. Hani seni okumuyorum diyorsun ya:)
Ne tesadüf ben geçen şiirimde " körler ile sağırlar birbirini ağırlar" diyorum. Bu şiir de " biri bana diyorki körler ile sağırlar, burada sabah akşam birbirini ağırlar" diye başlıyor.
cetiner07 tarafından 8/4/2011 12:52:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
cetiner07 tarafından 8/4/2011 11:20:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
cetiner07 tarafından 8/4/2011 11:27:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Soner kardeşim iyi de olsa kötüde olsa yaptığın bir şeyin arkasında dur. Geçen şiirimde ben demiştim "KÖRLER SAĞIRLAR BİRBİRİNİ AĞIRLAR" diye. Bu söyü alıp güya cevap yazıyorsun sonra da "sana yazmadım, yazdıklarını okumuyorum" diyorsun (o zaman sana kuşlar söylüyor benim ne yazdığımı:)) ve bunu hep yapıyorsun. Ama bak ben mertçe gelip yorum yazıyorum ve cevap yazacağım diyorum, arkandan iş çevirmiyorum. Cevap yazdım bile, ekleyeceğim birazdan Allah izin verirse. Bakalım musluk mu tamir ediyorsun, sana yazdığım hicivi mi (çevrim dışı da olsa) okuyorsun göreceğiz yazacağın şiirlerden. Selam ve sevgimle.
Merhaba, sizi sayfamda görmekten şeref duydum üstadım. Yaşınızı bilmiyorum; ama benden büyüksünüz galiba. Size Çetin Ağabey, olarak hitab edebilirim. Bu mısraların muhatabı siz değilsiniz. Yazarken de aklımda ne isminiz ne de hayaliniz geçti. Bu mısraların belirli bir muhatabı yok ki. Bazen sitede kıskançlık olayları oluyor. Buna atfen yazdım. Zira çok okunma derdim olsa, çok kişinin şiirini okurum. Ben sadece yazar giderim. Beğenen beğenizr; beğenmeyen beğenmez.
Şiiri böyle üzerinize alınmanıza şaşırdım. Sizin sayfanıza bir defa geldim. Başaka da gelmedim. Ne şiirlerinizi bilirim ne de konularınızı.
Ben şahıslara takılmam. Gerek yok ki. Ben genel doğruları hedef alırım. Zira şahıslarla uğraşacak vaktim yok. Vakit konusunda çok cimriyim. Sizi başka nasıl ikna edebilirim; bilmiyorum.
İşteymişsiniz; kolay gelsin. Akşam zahmet etmeyin. Şiirinizi okumam.
kurbağaları ürkütme usta..Seninde bir tarafını kırparlar alim ALLAH.Şakası bir yana sanada yaz desek ellerine sağlık yazmaya başlama..Desinler be sen yolunda yürü,tebriklerimi bıraktım.
atışmalar üzerine alınmalar bende bir zamanlar
bir yazı yazmıştım gayet açık ve net
Körler ve sağırlar birbirlerini ağırlar diye
iyiki kimse üzerine alınmadı diyorum
tebrikler ....