Hâlâ korkuyorsun beni sevmekten; Kafanda şüphe arıları vızıldıyor Arasıra ruhunu sokuyor, akrep gibi Neden kendini bırakmıyorsun, neden Duygularının şarap gibi akan seline Aşk deryasının kenarında oynayan Beyaz elbiseli bir kız çocuğusun, Denize dalmak istemiyorsun Aksine dalgalar ayaklarımı Gıdıklasın diyorsun Çarpan kalbine değil; Kuma çizdiğin kalbin İçine yazıyorsun adımı Daha sonra, bana her öfkende Ayaklarınla tepinerek Kumdan kalbinden Adımı, aşkımı, beni İzimi ve gizimi Siliyorsun Neden?
Bense, aşk denizine atlayıp Boğulmak isteyen bir müntehirim Kumlardaki kalpte yaşamak Bana yetmez; bilakis derya lazım Aşk lazım, uçsuz bucaksız Aşk deryasında çığlık atan Suya dalıp dalıp çıkan bir martı olmak İstiyorum; yani seni istiyorum Sahilde dolaştığımız yeter Denizin ortasındayım Sana hadi gel diyorum Durma gel birtanem Boğulalım aşkın içinde Birbirimize nefes vererek Öleceksek kumlarda değil Sâhilde değil; denizin dibinde Ölüp gidelim ve altında Çürüyelim Koyun koyuna
Soner ÇAĞATAY (22:11) 3 Temmuz 2011 / Wuppertal / Almanya
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADINI KUMLARA YAZMADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADINI KUMLARA YAZMADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Abi dün dedik ya herkes aşkla ilgili yazıyo baska konu yokmus gıbı diye . Herkes böyle yazza hep aşk şiiri olsun eyvallah derim:D harika olmus tebrikler üstadım.
Aşk, özlem, vuslata erme düşüncesiyle nakışlanmış çok hoş bir şiirdi.. Şair ses olurken de aynen yaşamış ve aşkın iksirinde yıkamış yüreğini.. Sizden serbest şiirler okumak ta varmış şair'im..
Tebrik ederim Soner bey; yeniden şiirle edebiyata sizin gibi değerle merhaba... Selam ve daimi saygımla.. Hayırlı Ramazanlar..