Sorulası sabahları vardır bizim buraların kulaklarını dikivererek neşelicik gözlerle acep bu kuş sesleri bu cıvıldayak çocuk incükleri kalaycı çingane, gümüşisi batdesi ve domadesi bahçeden alıp kamyoncuğunda sokağımıza taşıyan seyyar sesler nerden gelyor niçine ki gidiyolar ?
Hemenciğine bir ulus bütünleştirilir lan bi esker vurulmuştur yahuduna pencereden içeriye yani sekizinci kata seken kurşun bir çocuğun alnında delik deşikçi yolcudur bütün çığırtkanlıklar hemencene mezar çiçekleri kadar seslidir - mezara ekilen bir çiçeğin sesini duymak mezara uzanıvermekle eşdeğerdir !
Öle salıncaktan inervermek gibim girilmez bizim akşamlarımıza paldır küldür sorguya çeker çerkez kızlar hele ki ölünesi gibiysen aşkın biraz da hele ki seni seviyorum len demeyi ihmalleyerek giriveriyorsan yatacığına Vay enem vayyy
Anidenciğine çatlar aklının terekesi ahanda söyliyem birinin deniz kızcağzı oltaya tutulmuş ine len olta da ipe yeme yakıştırıverse bendini ne hal yola gelir o ala anidenciğine diyorum ha tivilerde gelenekçi dedikleri başşşşşka
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hani Kurşun Sıksam Geçer mi Geceden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hani Kurşun Sıksam Geçer mi Geceden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neyse tebrik ederim...
qizLi özNe tarafından 8/2/2011 12:56:31 PM zamanında düzenlenmiştir.