Duydum ki deprem olmuş Bu kez denizde değil Karada; Başkent Ankara’da, Duyanlarda bir merak Ölü yaralı var mı acaba? Dedim ki -Katı yüksek oturanlaradır Mutlaka daha çok hasar! Dedi ki arkadaşım; ’Olan yine bize olur Altta biz varız, Altta kalanın canı çıkar!’ Dedim ki ona; -Hiç takma kafana Kırağı çalmaz acı patlıcanı Ne de olsa onların Bizden daha tatlı canı!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANKARA SALLANDI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANKARA SALLANDI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duydum ki deprem olmuş Bu kez denizde değil Karada; Başkent Ankara’da, Duyanlarda bir merak Ölü yaralı var mı acaba? Dedim ki -Katı yüksek oturanlaradır Mutlaka daha çok hasar! Dedi ki arkadaşım; ’Olan yine bize olur Altta biz varız, Altta kalanın canı çıkar!’ Dedim ki ona; -Hiç takma kafana Kırağı çalmaz acı patlıcanı Ne de olsa onların Bizden daha tatlı canı! .....ANLAMI VE ANLATIMI İLE MÜKEMMEL BİR ŞİİRDİ. ...TANRIM BÖYLESİ DEPREMLERDEN BİZİ KORUSUN.GEÇMİŞTE HEP YAŞADIK. FİLLER TEPİŞİR,ÇİMENLER EZİLİRMİŞ. ....SAYGILARIMLA.
"Düşman dayamış vatanın bağrına hançerini / Yok mudur kurtaracak bahtı kara maderini" deyince Namık Kemâl, Mustafa Kemâl de "Düşman dayasın vatanın bağrına hançerini / Bulunur kurtaracak bahtı kara maderini" şeklinde bir cevapla bahtı kara maderi (anayı), Anadolu^yu kurtarıvermişti. Ama şimdi durum vahim! "Bir daha, bir daha" Mustafa Kemâl gelir mi bilemem. Taşı gediğine koyan bu dizelerden dolayı sizi tebrik ederim. Saygılar.
kutlarım duyarlı yüriğini. bu bir geç kalmış dik duruştur... affına sığınarak yazdığım bir şiirin üç dizesini ekledim.tebriklerim yürekten saygılarımla.
Bu zalim kendini hak mı zanneder, İnsanlar tarumar ülkeyi böler, 2012 ye şurada ne kaldı, BOP planı hayata geçirecekler.
Bin CIA ajanı Ankara’dalar, Bir kaç yıldan beri karargâhında, Planlar yapılır sessiz derinden, İç savaş, sefalet, isyan, kargaşa.
Kalmadı ordu da ne güç ne kudret, Boşalttı içini ABD ve hükümet, Değişir harita, Ortadoğu’da Ya RAB bu deccalı başımızdan defet...Bekir Yavuz
Başlığı görünce bu geceki haberle alâkalı sandım. Genelkurmay başkanı ve ordu komutanları istifâ etti. Gerisi de hapiste. Allah sonumuzu hayretsin. Kutlarım duyarlı şiirinizi. Selam ve saygımla.
"Şu anda 173‘ü muvazzaf, 77‘si emekli olmak üzere 250 general-amiral, subay, astsubay ve uzman jandarma çavuş, hürriyetlerinden yoksun olarak tutuklu bulunmaktadır. Tutuklamaların evrensel hukuk kaidelerine, hakka, adalete ve vicdani değerlere uygun olarak yapıldığını kabul etmek, bir çok hukukçunun da ifade ettiği gibi, mümkün değildir. Bu durum, bir çok defa yetkili makamlara iletilmesine, anlatılmasına ve takip edilmesine rağmen soruna yasal çerçevede bir çözüm bulunması mümkün olmamıştır. Haklarında henüz hiç bir kesin yargı kararı olmamasına rağmen tutuklu bulunan 14 general-amiral ile 58 albay, hürriyetlerinin tehdit edilmesinin yanı sıra mevcut yasalarımız gereğince bu yıl yapılacak Yükser Askeri Şura‘da değerlendirmeye girme hakkını kaybetmiş ve peşinen cezalandırılmıştır. Soruşturma ve uzun süreli tutuklamaların bir amacının da TSK‘nın sürekli gündemde tutularak kamuoyunda bir suç teşkilatı olduğu izleniminin yaratılmaya çalışıldığı, bunu fırsat bilen yanlı medyanın da her türlü yalan haber, iftira ve suçlamalarla yüce ulusumuzu kendi silahlı kuvvetlerine karşı tavır almaya teşvik ettiği dikkatlerden kaçmamaktadır. Bu durumun önlenememesi ve yetkili makamlar nezdinde yapılan girişimlerin dikkate alınmaması Genelkurmay Başkanı olarak personelimin hak ve hukukunu koruma sorumluluğumu yerine getirmeme engel olduğundan, işgal ettiğim bu yüce makamda göreve devam etme imkanını ortadan kaldırmıştır. Şartlar ne olursa olsun TSK‘nın kahraman mensuplarının kutsal görevlerinde bundan önce olduğu gibi bundan sonra da üstün disiplin, cesaret ve fedakarlıkla başarıya ulaşacaklarına olan kesin inancımı bir kez daha güvenle ifade ederken, TSK‘nın tüm mensuplarına sağlık ve esenlikler dilerim"
Bu kez denizde değil
Karada;
Başkent Ankara’da,
Duyanlarda bir merak
Ölü yaralı var mı acaba?
Dedim ki
-Katı yüksek oturanlaradır
Mutlaka daha çok hasar!
Dedi ki arkadaşım;
’Olan yine bize olur
Altta biz varız,
Altta kalanın canı çıkar!’
Dedim ki ona;
-Hiç takma kafana
Kırağı çalmaz acı patlıcanı
Ne de olsa onların
Bizden daha tatlı canı!
.....ANLAMI VE ANLATIMI İLE MÜKEMMEL BİR ŞİİRDİ.
...TANRIM BÖYLESİ DEPREMLERDEN BİZİ KORUSUN.GEÇMİŞTE HEP
YAŞADIK. FİLLER TEPİŞİR,ÇİMENLER EZİLİRMİŞ.
....SAYGILARIMLA.