(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÂHIM VAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÂHIM VAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhterem Kardeşim, Gönül sayfamı ziyaret ve güzel, teşvik edici sözlerinizden dolayı kalbî şükranlarımı arz ediyorum. Bilvesîle mübarek Ramazan-ı Şerifin şahsınıza ve tüm Ümmet-i Muhammed'e hayırlar getirmesini niyaz ediyorum. Sıhhat ve selâmetle...
Efe Kardeşim, Ziyaret ve değerlendirmelerin için kalbî şükranlarımı arz ediyorum. Bu sıralar senin sayfana pek uğrayamadım. Kusura kalmayasın. Biraz zaman fukaralığındayım. Siteye kısa süreli girip- çıkıyorum. Bazı şiirleri okuduğumu belli etmek için sadece puan veriyorum kalem sahibine. Bazı arkadaşlar puanlamaya da kapalı tuttukları için hiç bir iz bırakmadan okuyup çıktığım şiirler oluyor. Bazan senin sayfanı da aynı şekilde ziyaret edip çıkıyorum. Zaman zaman birkaç kelime yazmaya çalışıyorum. Sayfama ziyaretçi olan dostlara cevap vermeye gayret ediyorum amma maalesef çoğu zaman mukabil ziyaretlerde bulunamıyorum. Bunu da sitede olan tüm arkadaşların anlayışla karşılayacağını umut ediyorum. Sıhhat ve selâmet dileklerimi iletiyorum. Adaşın olan mübarek ay geldi. Hayırlı olsun inşaallah.. Tekrar hürmetlerimi iletiyorum kadim dost..
Üstadım, Ziyaret ve destekçi değerlendirmeleriniz her zaman ışığımız olacak ve olmaya devam ediyor.. Allah (C.C.) sizden razı olsun. Henüz yolun başında ve ilk adımlarda olduğumuzun idrakindeyiz. Ustaları takip ederek adımlarımızı dengelemeye çalışıyoruz. Mevlâ hakkımızda hayır olanı nasip etsin.. Sıhhat ve selâmet dileklerimle saygılarımı sunuyorum.
Bazı şerlerde de hayır var. Yürüdüğümüz yollar engebeli ve dar. Engebeli yollar dikenli.Ama şu günlerde mayın var. Özümüzü çoktan unuttuk. Batının bütün pisliğini alıp başköşeye oturttuk. Sonrada modernleştik deyip bir tafra tutturduk. Duyanda bunlar uzayı fetetti sanacak. Gözümüzdeki merteği görmekten uzak. Eskiler bir söz söyler;''Su bulanmayınca durulmaz''. Bulanmalar durulmaya gebedir. Durulma bir kelime,üç hecedir ama sakinlik sebebidir.
Çok teşekkür ediyorum muhterem kardeşim. Ziyaret ve güzel değerlendirmeleriniz ile sayfamı renklendiriyorsunuz. Allah C.C. sizlerden razı olsun. Bulanmak ve durulmak arasındaki ilgi maalesef bazan bulanmanın lehinde bozuluyor... ki kahreden de bu. Çok bulanıklık hayra alâmet değil gibi geliyor bana... durulması da bir o kadar sıkıntılı zaman dilimi getirecek... Hakk tealâ hayreyleye...
Çok teşekkür ediyorum muhterem şiir dostu kardeşim. Beğenilmesi hoşnud ediyor. İnşaallah kırıcı olmadan daha iyilere hep beraber... Selâmetle kalasınız.
Ele verdik imkânları
Talan ettik mekânları
Aklı eren erkânları
Bî-zar ettik kıra kıra..
Muhacirim içim yanar
Hicranımla gönül kanar
Aklım sefîneler sınar
Ummânları yara yara..
Harika bir şiir okudum gerçeğin çığlığı şairini kutluyorum selamm ve sevgi dileklerimle