...//kanıtsanmış zamanların durgun sessizliğinde ara vermeksizin kanıyor göğsümüzün altındaki son buse//...
Ve ansızın Sancısı düşüyor yüreğe Elîm bir gecede yıldızlar küsmüş kaderine Yazgıya çaput bağlamış Zemheri ateşinde sevişen gün Ahraz dilime yaslanmış gecede Su bakışlım Martı dokunuşlum Sustuklarınla konuş bana Ayın karanlık sunağında.
Hatırla Öldün beni Göm Teninin mısralarından soyunan Ucu kırık cümleler boyu Belleğinin med-cezirlerine Anımsa Kuru çan sesi Kiraz ağacı dallarında Yağmurun ışıltılı konçertosu Mavi kubbenin bestelediği Yıkık bir duvar Yalnızlığının emsalsizliği.
Kapat kelimeleri Parantez içlerinde ara Rabb’imin bağışladığı merhameti Bilmediğin coğrafyalara kus Ağız dolusu hüzünler akıt Ölgün tümcelerine.
Hâya et rüya Secde et Kirpiklerimin harabelerine gömüldün güya.
Biriktirdim cümlelerimi gidiyorum Çarpa çarpa yol aldığım İmgesiz şiirlerin Salasını duyumsuyorum Meczup yüreğimin kanat atışlarında Kuşlar vurulurken Ellerim aşk kanıyor.
İncinmiş deniz Dalgaları örttü iklimlerime Avuçlarıma kor basıyor güz Suya yürüyen gölgelerdi Her köşe başında yaktığım şehirler Döktüğüm tüm diller Yargısız infaz…
Fırtına sonrası sükûnet Kapat gözlerini Alt dudağından sarkan o masum çocuğa Emanet ediyorum uçurtmalarımın iplerini Saksıda kurumuş düşlerimi.
Veda Tan vakitlerinde Annemim avuçlarından uzanırken Tanrı’ya Tırnak uçlarına bassam günahlarımı Denizlerim arınsa Ateşten nehirler geçse sırtımdan Mumdan gemilerim yalpalansa Tunçtan beyitlerinde Ter tanesiyken teninde Kokundan öpsem Öpsem Ve ölsem.
Öldü kar peteğin Şimdi Satır aralarına sürgün Kokunda matemim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öldü kar peteğin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öldü kar peteğin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İncinmiş deniz Dalgaları örttü iklimlerime Avuçlarıma kor basıyor güz Suya yürüyen gölgelerdi Her köşe başında yaktığım şehirler Döktüğüm tüm diller Yargısız infaz…
Fırtına sonrası sükûnet Kapat gözlerini Alt dudağından sarkan o masum çocuğa Emanet ediyorum uçurtmalarımın iplerini Saksıda kurumuş düşlerimi. ..
o onur bana ait kardeşim.şiirin mükemmel.. iyi kalemsin.kıskandırıyor her dize.. imgelerin süper. sizi okumak çok zaman ister.zira her imge mola verdiriyor:)
kimlikte adın hüzünse şayet son ismin tebessüm olsun dilerim canı gönülden!
" Kapat kelimeleri Parantez içlerinde ara Rabb’imin bağışladığı merhameti Bilmediğin coğrafyalara kus Ağız dolusu hüzünler akıt Ölgün tümcelerine. "
hüzüüün.... imgenin sultanı bütün yazdıkların yüreğimin caddelerinde katar katar muhabbetini alırken sen hep habersiz bir şairsin ne kadar güzel yazdığını buradakilerde sende elbette iyi bilirsin ben söylemeden geçmek istemedim gönlün kalemin dert görmesin güzel yürek çok sevgi ve saygımla
oldu şairem oldu bak! yüzümde tebessümler açtı...çok teşekkür ediyorum hoş geldin safalar getirdin şairem...
amann naptın şairem sen ben arasıra zırvalıyorum işte hepsi bu... o senin sultanlığın güzel gören yüreğin... çok teşekkür ediyorum sağolasın var olasın senden bunları duymak mutlu etti beni şairem...
güzel yüreğine hep güzellikler dokunsun... sevgilerimle...
İncinmiş deniz Dalgaları örttü iklimlerime Avuçlarıma kor basıyor güz Suya yürüyen gölgelerdi Her köşe başında yaktığım şehirler Döktüğüm tüm diller Yargısız infaz…
tek kişilik koca bir ordudur şiir ölümler çoğaltır, asla yaş günü olmayan kelebeğin ışık ile dansına hissetmektir kendi içsel derinliğini her satır ayrı bir yol ayrı bir pencereye bağlar / zorladığımız hayal gücümüzü şiir sığınıştır şiir ölmedim diye haykırışın aynamızdan suya aksidir ve şiir kalbin aşka duruşunun heykelidir köhne yüreklere dikip dikip durduğumuz....
her daim şiirin hakkını veren şaire teşekkürlerim ile....saygımla
Su bakışlım Martı dokunuşlum Sustuklarınla konuş bana Ayın karanlık sunağında.//
GÜZEL ÖRÜLMÜŞ BİR ŞİİR. KUTLARIM SAYGIYLA. ... ay bakışlım su akışlım gün yakışlım sevecekmiş gönlüm seni nereden bilesin söyle şimdi kalbim kimden özür dilesin?