BU GECE BÖYLE ESTİ RÜZGAR.BENDE BU DUYGU FIRTINASINI YAZAYIM DEDİM.
Saatler geçmedi gecenin zifrindeyim, İçim yine manasız kederler hep peşimde Düşünüyorum........... Yaşananlar,hayat yokuşu,
Olmasaydı.......... Bütün yollar sana, Herşey senli muhabbet. O gün çıkmasaydın diyorum. Ben böyle yazarmıydım dertli dertli. Sigaranın dumanında sen, Bir fincan kahvenin telvesinde, Çaresizce....... Arar mıydım? Bakar mıydım? Senden gelecek en küçük bir haber.
İçim sızlıyor yine. Sensizim ondan muhakkak. Adını mıh gibi işledim beynime. Sen benden habersiz Bunları duymanı istemezdim ki;
Bildiğim tek şey, Sen gitsende ben, Sen olmasanda yine ben, Ben mutluyum diye haykırmak isterdim yüzüne. Kalbimin bir köşesinde olsanda Yoksun bitti sevdan demek isterdim yüzüne.
Neden,neyi değiştirir, Senin olmayan vicdanına Etki etmezki.... Sen ne anlarsın sevgiden.
Senin hamurun sevgisiz yoğrulmuş, Benliğini dünyanın merkezi sayarsın. Bu gece sildim seni, Bir daha karşıma çıkma emi.
Bu gece,bu ıssız gece, Şahidim olsun. Ben sensizde yaşıyorum. Sensizde yaşayacağım. Dönsen bile geriye, Ben eski ben, Seni seven ben, Asla olmayacağım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECELERİN KARAMSAR YÜZÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECELERİN KARAMSAR YÜZÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu gece,bu ıssız gece, Şahidim olsun. Ben sensizde yaşıyorum. Sensizde yaşayacağım. Dönsen bile geriye, Ben eski ben, Seni seven ben, Asla olmayacağım.
Senin hamurun sevgisiz yoğrulmuş, Benliğini dünyanın merkezi sayarsın. Bu gece sildim seni, Bir daha karşıma çıkma emi.
Bu gece,bu ıssız gece, Şahidim olsun. Ben sensizde yaşıyorum. Sensizde yaşayacağım. Dönsen bile geriye, Ben eski ben, Seni seven ben, Asla olmayacağım.