.... Sen; kadınımsın elbet dokunmadan sevdiğim nikahını kıydığım gözlerin de balayındayız seni sevmiyorum desem inanırmısın özlemiyorum desem seni inanmazsın elbet sen; kanımsın yaşamın su gibi... sen; nefesimsin gözlerimin, kör olsun sensiz geçen günlere ben özlemedim mi seni sarılmayı sözlere kış gibi üşüyerek özlemedim mi söyle... yazım kış olsun yağmurlar yağsın artık sen kadınımsın elbet kaderime yazılmış sözler de sadece dokunamıyorum her gece gökyüzün de seni arıyorum her kapattığımda gözlerimi her atışında canımın sen varsın... uzaktasın belki şimdi duyamayacak kadar sesimi belki ağlarken belki yas tutarken günleri geçecek elbette doğacak yeni gün ikimize... zaman tutmuyor ya zaman bizim oılacak ellerim değmiyor ya ellerine ellerim gökyüzü olacak saracak tüm sevgini üzülme zaman yakındır sevgilii o kadar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ikimize... zaman tutmuyor ya zaman bizim oılacak ellerim değmiyor ya ellerine ellerim gökyüzü olacak saracak tüm sevgini üzülme zaman yakındır sevgilii o kadar... belenti içinde olmak iyidir gelecek açısından saygılarımı sunuyorum bu güzel şiir için