(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şair değilim ki; şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şair değilim ki; şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel bir şiir değerlendirmesi ne kafiye ile şiir şiir olur ne hece ölçüsüyle ne de serbesle yazanın yüreğinde önce esinti olacak duygu fırtınası esecek kalem de bu esintiyi kağıda anlatacak ne zaman şiir yazarken gözlerimden yaşlar akmışsa o şiirim çok rağbet buldu diğer sadece akılla yazdıklarım itibar az gördü ve anladım ki okuyan da bu hassasiyet var tebrikler selamlar
Göndermeleriyle, teması ve anlatımıyla harika bir hicivdi, beğenerek okudum... ince ince dokundurmalar oldukça etkili geldi bana... Tebriklerimi bıraktım... Saygılarımla...
günaydin degerli dost kalem hem cok guzel hem de gülümseti dogruluguna yazilan siire alkis kaleminiz daim olsun seygiyla... bence yazan yürek kalemi elinde cok güzel yazarsiniz sairsiniz..
Hüzüne salar şiir,duygu yüklü olanlar Şiir diye yazdığım,tatlı tatlı yalanlar Mesnevi,Mukaddime,yazmış şair olanlar Bilesin ki ey dostum,bende şair değilim.İLK VE SON
Diyerek:Güzel şiiriniz için tebriklerimi gönderiyorum.Sağlıcakla kalın.
gönle huzur ararım, sevdalara sararım, mazlum safı,kararım. ben şair değilim ki..
Ben şair değilim diyorsanız.şair olma yolunda çaba gösteriyorsunuz demektir.Bu da sizin şair olduğunuzu gösterir.Gönül sesinizi beğeniyle okudum. Saf tertemiz duygularla yazılmış içtendi. Selamlar.
biliyorsan akıl ver,
paylaşmak güzel dostum.
kimde varsa o cevher,
değerlensin be postum.
alçak gönül,kibir yok,
aymazlık mı benim ki,
dağarcığa bir şey sok,
ben şair değilim ki.
Alçak gönüllülük,mütevazilik. Ders alınması gereken anlamlı bir şiir. Yüreğine sağlık. nice şiirler yazmanız dileğimle. Saygılarımla .