Çocuklar, büyümek ister Deli dolu çağlar,uzanır gençliğe Gençlik olğunlaşmak ister Ergenlik cahillik diye Oysa, herşeyi çok iyi bilir Bilir ! Uzayan sakalına bile söz geçmez
İnsan bir yaştan sonra Hep çocuk kalmak ister Masumiyete hasret kaldığı için...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnsan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnsan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan bir yaştan sonra Hep çocuk kalmak ister Masumiyete hasret kaldığı için...
Çocuk gibi saf masum kalmak bir yaştan sonra Geç gelen bir duygu insan anlıyor bir yaştan sonra Güzellikleri doğruları yazan kalemi yüreği kutluyorum Her dem selam sevgi dua ile...
Çopk haklısın meleğim tam tespit. büyüyünce başı gök yüzüne ercek sanki çocukken hep büyümek ister insan oğlu büyüyüncede görürkü hiç düşündüğü gibi değilmiş hayat ondan sonrada hep çocuk kalmak ister. Sevgiler adaşıma..Allaha emanet ol...
Merhabalar...içimizdeki çocuk hep yaşasın masum haliyle efendim...Kaleminiz,yüreğiniz var olsun...sevgiler... İnsan bir yaştan sonra Hep çocuk kalmak ister Masumiyete hasret kaldığı için... tebrikler...
İnsan hep ister çocukluğa geri dönüş izni verilse emin ol şaire gençleşmek vs gene ister yani ayarımı metepolizmasımı bozuk bilemem ama insan İSTER Yaradılışın gizemi de bu bence KUTLARIM KALBEN
Çocuklar, büyümek ister Deli dolu çağlar,uzanır gençliğe Gençlik olğunlaşmak ister Ergenlik cahillik diye Oysa, herşeyi çok iyi bilir Bilir, uzayan sakalına bile söz geçmez
İnsan bir yaştan sonra Hep çocuk kalmak ister Masumiyete hasret kaldığı için...
Güzeldi şiiriniz. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
''...Oysa, herşeyi çok iyi bilir Bilir, uzayan sakalına bile söz geçmez...''
Oysa; çocuklukta ve gençlikte yarının büyükleri diye ilgide cömertliğin yağmurları yağar gönüllere. Yıllar geçtikçe yalnızlığı tadar insan kalabalıklar içinde.Geriden gelen nesil engin hayat tecrübesinden faydalanmaz, varlığını dikkate bile almaz.Halbuki fazla bir beklentisi yoktur koca çınarın, gölgesinin değerini bilmelerini ve saygılı davranılmasını ister sadece.Hal böyle olunca hiç özlenmez mi o en masum çağların bahar şenliği... Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum Güler hanım.Gönül dolusu selam ve sevgilerimle...
Hep çocuk kalmak ister
Masumiyete hasret kaldığı için...
.....
Haklısın arkadaşım özlenen masumiyet..
Büyüdükçe gerçeklerle yüzleşiyor insan..
Kendisi de aynı kalamıyor..Ne güzeldi dizeler..
Sevgilerimle..