Bir daha gitmekten söz etme olur mu? Biz sizleri babaocağı gibi Peygamber ocağı gibi Ana kucağı gibi Namus borcunu Vatan borcunu yapasınız diye Vatanın her parçasını Her taşını Sınırlarımızı Koruyasınız diye Gönderiyoruz askere... Albayraklara sarılıp şehit olmanız da şerefimiz Şanımız Gururumuz kabul Ama, amma yeter artık be evlat!!! Buna can mı Buna yürek mi Buna gönül mü dayanır... Tükendik artık acılarınızla Tamam normade hepimiz askeriz Hepimiz vatan için ölelim diye doğduk Yine de her an ölebiliriz vatan için hepimiz fakat bu arka arkaya kurbanlar Bu art ardına şehitler Art ardına kayıplar Hergün bir ocağa ateş düşmesi Ciğer bırakmadı be evlat.. Şikayet değil ama Birileri dur demeli artık bu gidişe... Yoksa vatan evlatlarının acısına yürekler katlanamayacak İsyana gidecek analar, babalar, yanan yürekler. Bir tusunami olup saracak yurdun dört bir yanından İşte o zaman kötü... Çok kötü olacak be evlat.. Kim duracak o zaman bu milletin önünde Kim dayanacak Kim karşı koyabilecek Az kaldı billetin coşmasına Az kaldı yerin yerinden oynamasına Dursun artık bu tusunami depremi... Yoksa... Yoksa çok kötü bu gidişin sonu. Türk’ün başını kızdırmasınlar evlat Gözünü döndürmesinler... Yapmasınlar bunu Buna izin vermesinler Yoksa çok geç olacak... İşte o zaman İşte o zaman vay dünyanın haline ki... Hem de ne vayyyy !!!???
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLUR MU??? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLUR MU??? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine bir şehit şiiri ve yürek yakan,içimizi acıtan hepimizi gözyaşına boğan dizeler,kutlarım. Dur demek nasıl mümkün olacak,açılım diyorsanız ben karşıyım bütün bu şehitlerimiz açılım diyerek prim verilmesinden kaynaklanmadımı?Hain davulla zurnayla karşılandı oysa şehitlerimiz için kimsenin kılı bile kıpırdamadı inanın yazacak çok şeyler var ben şehitlerimiz aklıma her geldiğinde gözyaşıma hakim olamıyorum.
Anamın ak sütü bana hep helaldi Her zaman vatan sağolsun dedi Vatan için şehitte olurum belki Son nefesimde önve vatanım dedi Ben hep merttim,ama hain hep namertti Ekmeğini yediği vatana hep ihanet etti Onun ihanetinin bedelini analar ödedi Vatan uğrunda ne canlar gittİ Ne yiğitler vatan için şehitti..
Sevgili dost Gülgün hanım, tüm duygularınıza gönülden katılıyorum.Bizim görvimiz her zaman doğrunun ve güzelin yanında olmak ve gerçekleri haykırmak. Bişzler şair ve yazarız. Yazmaktan başka ne yapabiliriz ki.. Allah sabır versin milletimizib başı sağolsun. Taviz verenleri kahretsin.Selam ve sevgiler.teşekkürler.Yine beklerim.
Dur demek nasıl mümkün olacak,açılım diyorsanız ben karşıyım bütün bu şehitlerimiz açılım diyerek prim verilmesinden kaynaklanmadımı?Hain davulla zurnayla karşılandı oysa şehitlerimiz için kimsenin kılı bile kıpırdamadı inanın yazacak çok şeyler var ben şehitlerimiz aklıma her geldiğinde gözyaşıma hakim olamıyorum.
Anamın ak sütü bana hep helaldi
Her zaman vatan sağolsun dedi
Vatan için şehitte olurum belki
Son nefesimde önve vatanım dedi
Ben hep merttim,ama hain hep namertti
Ekmeğini yediği vatana hep ihanet etti
Onun ihanetinin bedelini analar ödedi
Vatan uğrunda ne canlar gittİ
Ne yiğitler vatan için şehitti..
Gülgün SOLMAZ