(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...ey ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...ey ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
haddini bilsen ey canım haddini bil!... keşke becerebilseydik haddimizi ve yerimizi,işte o an belkide dünya daha insanca yaşanır bir hal alırdı.. canı gönülden kutlarım sevgi ve saygılar
Her şiiriniz doyumsuz şair çok sık giremediğim için gecikmiş bir tebrikdir dizelerinize ama inanın gönül sesi eskimez ki okundukça anılası var olası değer bulasıdır sevgimle gönülden kutluyorum her harfini sevgimdesiniz saygılarımla...
Sevgili Sabiha değerli şiir dostu çok anlamlı vede güzeldi İnşallah vakit sona ermeden biliriz kendimizi Mübarek Berat kandilinizi candan kutlar İslam aleminin ve insanlığın kurtuluşuna vesile olmasını yüce rabbimden dilerim.
o güzel duyarlı gönlünüze bizden selam olsun daima hayırlı kandiller dilerim ,ömrünüze bereket ,güzel gönül daima var olunuz dilerim..............sevgiler
a' ya şapka eklerken silinmiş sağolasın sevgili frezya..:)
kanar durur yüreklerimiz ah insanım ahh! teşekkürlerim hayata kattığınız sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli dost... sevgim saygımla hep selamlar..
ne zaman insan olacağız oyy yanar durur yüreklerimiz değerli hocam teşekkürlerim erdemli duruşunuza hayata kattığınız sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız.. sevgim saygımla hep..
ah ne çok kanadı yüreklerimiz Atillacan..:( teşekkürlerim erdemli duruşunuza hayata kattığınız sevgi yürekli cümle güzelliklere iyi ki varsınız.. sevgim saygım her dem selamlarımla..