Ağaçları fısıldayan bir dağ kulübesinde ölmeli derim bazen dünyanın kenarında doğa bahçeli tek pencereli çatısı aksa da deniz görmese de olur yeter gökyüzü.
Bir yatak, bir ocak, bir kara tava, bacağını kurtlar yemiş tahta masa, eski düşler kadar büyük bir defter, kurşun kalem silgisiz yuvarlanır gideriz.
Bir dağ kulübesinde ölmeli. Bahçede zeytinyağı tenekeli akşam sefaları. Bir sıra biber dikmeli bir sıra domates. Yaprakları güneşle ışıyan yan yana zeytin ağaçları.
Börtü böcek gökte kuş yerde karınca tek misafir bir de dutların fısıltısı. Dünyaya kulakları kapamalı hangi güçler hangi halka zulmetmiş kara yazgılı kömür ocaklarından habersiz sokak çocukları, etini satanlar, küresek ısınma, ozon tabakası, işsizlik ekmek kaç ter damlası bilmeden ölmeli.
Meltemin soluğu yüzünde gözlerde kimsenin göremeyeceği bir veda. Karşı dağın yanağındaki çiçeklere gülümserken ölmeli yalnızlığın kalabalık gürültüsünde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bazen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bazen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair çok şey istiyorsunuz...Artık dünyanın hiçbir yerinde böyle bir cennet yok. Cehennem beyinlerimize saltanat kurdu. Saygıyla güzel şiir okuduğum için.
Şaban Aktaş tarafından 7/16/2011 7:35:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
bende inadına yaşamak derim
her zorluğa her güçlüğe rağmen
güzel dizelerdi arkadaşım
kutlarım
selam ve sevgilerimle