(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çocuk olmak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çocuk olmak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili 'sürgünmavi', geçen gün iki, biraz önce de on şiirinizi okudum. Yalın ve vurguları güçlü dilinizin, kutlarım.Dikkatimi çekense, hüzün ana tema çoğunda.. Mavi'ye sürgün etmişsiniz kendinizi büyümüşlüklerinizde ama içinizdeki "çocuğa" da haksızlık etmemelisiniz sürgüne göndererek onu ta uzaklara.. Yeniden anımsamalısınız artık gülmeyi, gökkuşağının diğer renklerini.. O zaman "keşke çocuk kalsaydık" demeyeceksiniz inanıyorum, o zaten yaşıyor.. Tek ihtiyacı emzirmeniz... Nasıl mı? Başlangıç olarak,gelin, bir şiir de Ben'inizdeki çocuğa yazın.., şımartın o'nu biraz, umutlandırın. Sevgi ve güzellikle...
nejat etem tarafından 12/2/2007 2:59:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
belki içindeki değişimin, o karanlığın yok oluşuna dair bi adımdır bu melek... şimdi o çamurlar içine girip zıplayamıyoruz,sulara içimizden geldiği gibi basamıyoruz ama bulutlarla halen içimizden geldiği gibi oynayabiliriz..çimlere uzanabiliriz... bunlardan da geçtim.. ayın güzelliği karşısında düşler de kurabiliriz... geçen bişey demiştim anımsıyor musun?bir yanım eksikti....o karede!o zaman pek bi anlamı da olmuyor güzelliklerin... gönlünce güzel melek... bir şarkı kulaklarımda...düş sokağı,gayret et güzelim!!!
Yeniden anımsamalısınız artık gülmeyi, gökkuşağının diğer renklerini.. O zaman "keşke çocuk kalsaydık" demeyeceksiniz inanıyorum, o zaten yaşıyor.. Tek ihtiyacı emzirmeniz... Nasıl mı? Başlangıç olarak,gelin, bir şiir de Ben'inizdeki çocuğa yazın.., şımartın o'nu biraz, umutlandırın.
Sevgi ve güzellikle...
nejat etem tarafından 12/2/2007 2:59:33 AM zamanında düzenlenmiştir.