(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rahat mısın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rahat mısın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kötülüğüm üzerimde bugün onun için de, bunu kim demişse ya kıskanmıştır ya da art niyetle sormuştur diyorum. Sana ne kardeşim rahatlığımdan, umursamazlığımdan. Umursadınız da ne oldu? Devrim mi yaptınız?:))))
Umursamaz : "Takmayan,aldırış etmeyen,önemsemeyen,ciddiye almayan kişi." diyor sözlük. Gamsız olsa,yine neyse de umursamaz,pek de örnek teşkil edecek bir özellik değil gibi.
şiir & deneme & güfte, insanların keyif ya da desarj için aklına geliveren şeyleri çiziktirivermesidir, değerli dost... sen de ben de öyle yapıyoruz zaten...HATAY31 gibi değerli dostlar da kendi bildikleri gibi yapmaya devam etsinler; di'mi?... Sen bildiğin,inandığın gibi ç.iziktirmeye devam et, bil ki ben hep okuyucun olacağım...
Ben bu kadar rahat olmayı,umursamamayı AŞKtan öğrendim,sende aşık ol bana yani aşka benze bak hayatın ne güzel olur demek geldi içimden her nedense:))))
kıymetocak tarafından 7/12/2011 12:05:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
şiir & deneme & güfte, insanların keyif ya da desarj için aklına geliveren şeyleri çiziktirivermesidir, değerli dost... sen de ben de öyle yapıyoruz zaten...HATAY31 gibi değerli dostlar da kendi bildikleri gibi yapmaya devam etsinler; di'mi?... Sen bildiğin,inandığın gibi ç.iziktirmeye devam et, bil ki ben hep okuyucun olacağım...