(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİRE VEDA / 14 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİRE VEDA / 14 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
,,Bir müslümana zekat İslamʻda nisâbladır” ,,Sanatın gerçek sanat, olması hesâbladır”
,,Nazımda vezin lâzım; hatta ite yalakta” ,,Kâfiyesiz şiirin, keyfi yoktur kulakta”
Çok güzel demiş filozof şiir şiir de bizlerin anlaması yüzeysel olduğundan hep sözcükle anlıyorum vede baya kelime dağarcığımın zenginlendiğini söyleye bilirim sizin gibi üstat bilge ve şiir erbeblarının saesinde .Çok teşekkür ederim. Selamlar Saygılar...
Valla sevgili Soner hocam köküm her ne kadar osmanlıya dayansada bu şiiri üzerime aldım desem yeri var niyemi anlatayım ben ki Türkce dilinin düzgün kulanılmasından yana olan biri oolarak kulanılan Osmanlıca ve farsa kelimelere karşıyım ben bir şiiri okuduğumda anlamalıyım ve emin olum bir çok kişi okuduğunu anlamadan mükemmel harika demekte pek bir ustalaşmışlar anlasalarda güzel anlamasalarda güzel :)) neyse bende güzel diim barii her ne kadar bazı kelimeleri sizin açıklamanızdan sonra anlamış olsamda
Siizn şiir anlayışınız bir edebi ekolün öncülüğünü yapacak güçte ve kalitede...Böylesine degerli bir tekniğin karşısında çokça bir şey yazmanın gereği yok aslında...eser ortada...saygıyla.
,,Bir müslümana zekat İslamʻda nisâbladır”
,,Sanatın gerçek sanat, olması hesâbladır”
,,Nazımda vezin lâzım; hatta ite yalakta”
,,Kâfiyesiz şiirin, keyfi yoktur kulakta”
Çok güzel demiş filozof şiir şiir de bizlerin anlaması yüzeysel olduğundan hep sözcükle anlıyorum vede baya kelime dağarcığımın zenginlendiğini söyleye bilirim sizin gibi üstat bilge ve şiir erbeblarının saesinde .Çok teşekkür ederim. Selamlar Saygılar...