Kavuşmayı beklerken kaç mevsim geldi geçti Ne takvimlerde yaprak ne gözümde yaş kaldı. Saçlarıma kar yağdı, gençlik kuş oldu uçtu Yürekte ince sızı anlamsız telaş kaldı.
Vurgundum gülüşüne gönlümü sana verdim Âlem umrumda değil sendin düşüncem derdim Şu üç günlük dünyada murad almak isterdim Kırık dökük umutlar hayal kaldı düş kaldı.
Düşürdün yüreğimi kara sevda közüne Esirindim yalansız endamına nazına Masumiyet bir başka yakışırdı yüzüne Aklımda o gözlerin birde hilal kaş kaldı.
Mutluluk kaf dağında vuslat bir Anka kuşu Yerimde olsa idi çatlardı sabır taşı Bıktım hayra yormaktan gördüğüm her bir düşü Sen gittin bahar bitti hazan kaldı kış kaldı.
Huzur neşe kalmadı artık yüzüm gülmüyor Ne yapsam çaresi yok bil ki yerin dolmuyor Pişmanlıklar faydasız giden geri gelmiyor Yorgun argın bir gönül bir çileli baş kaldı.
İsmail GÜL
(Şiirime ses olan değerli Hocam ESKİŞEHİR ŞAİRLER DERNEĞİ Üyesi Sayın Gam_Seli Hanımefendiye teşekkürlerimi sunuyorum)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE KALDI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE KALDI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevdanın mezarında yapayalnız taş kaldı ve hatırladıkça hep aylayan bir baş kaldı
diye bitiriyorum ustam senin saçlara kar yağmış bizim rüzgar ne varsa aldı götürdü çöle çevirdi ne yağmur yağar ne kar ustam bu günlerde bir misafirin varmış beklediğin maaşallah Allah hayırlısını versin selam ve hürmetlerimle
Kavuşmayı beklerken kaç mevsim geldi geçti Ne takvimlerde yaprak ne gözümde yaş kaldı. Saçlarıma kar yağdı, gençlik kuş oldu uçtu Yürekte ince sızı anlamsız telaş kaldı.
İçli ve güzel şiirinizi kutlarım şair arkadaşım. Ellerinize sağlık. Sağlıcakla kalın...
Huzur neşe kalmadı artık yüzüm gülmüyor Ne yapsam çaresi yok bil ki yerin dolmuyor Pişmanlıklar faydasız giden geri gelmiyor Yorgun argın bir gönül bir çileli baş kaldı.
ve hatırladıkça hep aylayan bir baş kaldı
diye bitiriyorum ustam
senin saçlara kar yağmış bizim rüzgar ne varsa aldı götürdü çöle çevirdi
ne yağmur yağar ne kar
ustam bu günlerde bir misafirin varmış beklediğin
maaşallah Allah hayırlısını versin
selam ve hürmetlerimle