Biz KimizŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Cenâb-ı Hakk’ın gazabını ve lanetini çekmesi, Cehennem ateşine sebebiyet vermesi açısından
bir kişiyi öldürmekle herkesi öldürmek birdir. “Fitne, adam öldürmekten daha beter bir günahtır.” (Bakara, 2/191) Yani, her fitne adam öldürmek gibi olmasa bile, fitnenin öyle bir nev’i vardır ki, o, katilden daha şiddetlidir. Hele bir de öyle cinayetler vardır ki, onlarda fitne ile katil birbirine karışır. Mesela; biri kalkar büyük bir insanı öldürür ve ortadan kaybolur. Sonra fâili meçhul olan bu cinayet masum bir insana ya da bir zümreye fatura edilir. Dolayısıyla, bir kan davası baş gösterir. Hem maktulün tarafında olanlar hem de kendilerine suç isnad edilenler karşılıklı eza ve cefaya maruz kalırlar. Böylece, o cinayet, mukabil atf-ı cürümlerle büyür, genişler ve kocaman bir fitne halini alır. Hadise, sadece bir adam öldürme veya bir fitne çıkarmadan ibaret kalmaz; önü alınamaz iç içe fitnelere ve binlerce cinayetin işlendiği bir anarşiye dönüşür. Planlı, proğramlı katliam eylemi yapan mihraklar bir gün camiiyi bombalarlar, diğer gün otelde aydınları öldürürler. Çünkü FİTNE VAMPİRLERİ akan kana doymaz, Dünya’nın dört bir tarafında çalışırlar. Onların sağı-solu yoktur, hedeflerine ulaşmak için bütün kanalları kullanırlar. Sivas katliamını planlayan, eyleme geçiren tüm FİTNECİLERİ lânetliyorum.
. |
beğeni ile okudum kutlarım