(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARDEŞLİĞE ÖRNEK DİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARDEŞLİĞE ÖRNEK DİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yani burada iman etmek ve kadere inanmaktır bizlerin önceliği tasvip etmek mümkün değildir evet..
lakin sorgulamakta kadere inançsızlığın emaresidir..
neden oldu niçin yaktı kahrolsunlar demek ile...
madımak'ı ateşe vermek eş değerdir ..
dediğim gibi Allah ıslah etsin inşAllah diyip ölenlerin ruhuna fatiha okumaktan başka bir şeye gerek yoktur..
müzeleştirmek anıt yapmak resmetmek yanlıştır bunlar ölüye fayda getirmez sadece üç beş yarasanın gözünü açar rant sağlamasına sebeb olur ki bunun bir çok örneği vardır ..
....Öncelikle yorumunuza geç yanıt verdiğim için özür diliyorum. Şiirimi okumanız ve yoruma değer görmeniz beni onurlandırdı. Ancaaaak; sorgulamanın inançsızlığı, yakanları lanetleyenlerle ateşe verenleri eş değer tutma mantığınızı oldukça yadırgadım. Canları diridiri yaksınlar,yıksınlar ve biz sadece "Allah ıslah etsin" deyip tefekkür edelim öyle mi? ....Nasıl olsa Allah cezalarını verecek deyip susalım. O insanlık dışı yaratıklar da elini kolunu sallaya sallaya gezsinler. Biz de yarın da birileri bundan güç alıp bizi yaksın. Bu da bizi KADERİMİZ olsun. Kusura bakmayın ama kader konusunda da farklıyız. Müzeleştirmek, anıt yapmak yanlışsa bütün türbeleri de yıkalım ki zavallı insanlar Allah'I unutup türbelerden dilekte bulunmasın. ....Ruhları şadolsun haksızca öldürülenlerin. ...Saygılarımla kalın. Hoşça kalın.
Aci büyük; hicbir din bu vahseti onaylamaz, bunlarin dinle, imanla ilgileri yok. Hatta insanlikla ilgileri oldugunu da düsünmüyorum. Her 2 haziranda ayni aciyi yeniden yasiyorum, kinamak, lanetlemek cok hafif. Duyarli yüreginize saglik hocam, bir daha olmamasi dilegimle.
idarakı verende Allah'u Teala dır
yani burada iman etmek ve kadere inanmaktır bizlerin önceliği tasvip etmek mümkün değildir evet..
lakin sorgulamakta kadere inançsızlığın emaresidir..
neden oldu niçin yaktı kahrolsunlar demek ile...
madımak'ı ateşe vermek eş değerdir ..
dediğim gibi Allah ıslah etsin inşAllah diyip ölenlerin ruhuna fatiha okumaktan başka bir şeye gerek yoktur..
müzeleştirmek anıt yapmak resmetmek yanlıştır bunlar ölüye fayda getirmez sadece üç beş yarasanın gözünü açar rant sağlamasına sebeb olur ki bunun bir çok örneği vardır ..
şiir anlatımı itibarı ile güzeldi..
Ruhları şad olsun Hakka yürüyenlerin...