(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fayda/sız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fayda/sız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgiyi ve aşkı hep yürekte yaşamak ve yaşamaya zorlamak yıpratır. İmkansızlıklar bahane olmamalı beraberlik için. Umarım bir beraberlik bir ayrılığı getirmez Yürekten ve güzel bir şiirdi..
melek,meleğim.... bazen hiç istemediğimiz şeyleri yaşıyoruz...bunlar geçip gidiyor ama biz unutmamak,en ufak olayda hatırlamak için yer arıyoruz...
haklısın belki..yıpranıyoruz ya da yıpratıyorum... zorluklardan kaçmadım hiç!kaçmam da!sen..ne dersen de artık olan bitene.. sana hep diyorum ya;güçlü ol melek..kafandakileri ateşe at ve yansın artık...unut geçmişi,yaşananları... sen meleksin herşeyin ötesinde!!sen böyle yaparsan ben ne yapayım?söyle bana... güçlü ol...senden bunu istiyorum... şirin melek... iki ayrı yüreğiz ama bir olmak zor değil..kaldı ki; sen zaten benim yüreğimle bütünleştin....benden ayrı bi yürek değilsin...içimdesin..kalbimde...
sergio06 tarafından 9/3/2007 9:55:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
ah ah ah şu iki yürek bir eşitlense de rahatlasak...
güzeldi...yüreğine sağlık...sevgiler...:)